Hoi.
Online kan je een email zenden.
Daarvan krijg je een dossiernummer.
Nu keek ik en blijkt een klacht afgesloten.
"We informeren u bij deze dat uw klacht afgesloten werd. U zal in de komende dagen meer informatie ontvangen via brief of e-mail.
Indien u geen informatie ontvangt binnen de 3 dagen, kan u ons steeds bellen op 0800/22.800.
Met vriendelijke groeten,
Uw klantendienst"
Helaas bleek al eerder dat er géén informatie kwam, niet per post, niet telefonisch en niet per mail.
Middels zijn de meeste klachten wel opgelost maar wil men er aub op toezien dat de klant sowieso een email ontvangt. Met vermelding van reden van sluiten klacht/probleem/andere en aangereikte oplossing ?
Vaak blijkt dat niet te gebeuren.
Antwoord
My Proximus: Mijn Support
Beste antwoord door ThomasP
Peter66, ik zie dat je dossier nog in behandeling is. Ik zie wel dat je meerdere tickets had opgemaakt omtrent hetzelfde. Dubbele tickets worden dan gesloten om efficiënter te werken.
Het dossier waar nu op gewerkt wordt is het reeds bestaande 32810161. De laatste update hieromtent was gisteren. Zodra het dossier is afgesloten, zal je op de hoogte worden gebracht.
Tip, je kan deze normaal gezien ook via je MyProximus je openstaande dossiers raadplegen.
Het dossier waar nu op gewerkt wordt is het reeds bestaande 32810161. De laatste update hieromtent was gisteren. Zodra het dossier is afgesloten, zal je op de hoogte worden gebracht.
Tip, je kan deze normaal gezien ook via je MyProximus je openstaande dossiers raadplegen.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
