Skip to main content
Antwoord

Nieuwe Simkaart nog steeds niet geactiveerd

  • February 7, 2018
  • 2 reacties
  • 910 Bekeken

Hallo.

Sinds gisteren overgestapt van MV naar Proximus. Maar tot op heden, 12h later, is mijn simkaart nog steeds niet geactiveerd. In de winkel vertelden ze mij nochtans dat dit niet meer dan 2h in beslag zou nemen.

Nog iemand met het hetzelfde probleem in het verleden?

Beste antwoord door FreyaVR

Beste Gwen, heb je ondertussen reeds verbinding? Zonee, kan je dan via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken gsmnummer geven? Dan kijken we dit verder na. Groetjes freya
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • February 7, 2018
overdracht van provider kan wel langer duren en zolang je oude sim nog werkt is dit nog niet gebeurd.
De Proximus medewerkers kunnen dit wel nakijken voor u als ze uw topic lezen.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • February 7, 2018
Beste Gwen, heb je ondertussen reeds verbinding? Zonee, kan je dan via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken gsmnummer geven? Dan kijken we dit verder na. Groetjes freya