1. Probleem gemeld : voor Pay&Go simkaart op my proximus kan wel saldo uitlezen, maar geen gegevens voor oproep- en herlaadgeschiedenis.
2.Dit probleem is niet nieuw, in juli 2017 werd dit door mij aangehaald en kreeg finaal reactie ( na vele stappen te hebben doorlopen ). Reactie die je hier op het forum onder een topic van mij ook kan lezen.
3. Wouter M van support reageerde kort op mijn probleem, hij heeft print screens kunnen uitlezen en kreeg op zijn vraag, via een privébericht ook mijn GSM nummer om dit na te zien.
==> Waarom komt er nu geen reactie meer? Waarom geen info ? Ik kan leven met de vermelding dat het uitgezocht wordt en dat men zeker zal reageren ... maar geen reactie ... radiostilte ... is niet te aanvaarden .
Graag status van dit nazicht .
Ro
Antwoord
[CLOSED] Vraagje aan de Support Medewerkers
Beste antwoord door ThomasP
Ro, ik ga dit topic sluiten om verschillende parallel topics te vermijden. Ik bekijk je vraag via je orginele bestaande topic.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.