Skip to main content
Antwoord

Technisch probleem

  • February 6, 2018
  • 1 reactie
  • 223 Bekeken

Ik probeer al de hele voormiddag naar 'mijn producten' op de Proximus site te gaan, maar ik krijg steeds de melding dat er een technisch probleem is en dat ik binnen enkele minuten opnieuw moet proberen... Hoe los ik dit op?

Beste antwoord door AzizA

Hallo Edith, kan je ons via een privébericht jouw klantenrekeningnummer en jouw gebruikersnaam doorsturen, dan bekijken we het even voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • February 7, 2018
Hallo Edith, kan je ons via een privébericht jouw klantenrekeningnummer en jouw gebruikersnaam doorsturen, dan bekijken we het even voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.