Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Welkom op het forum
Recent actief
BesteKan ik mijn skynet E-mail adres behouden bij overgang naar Mobile Vikings?Alvast bedankt voor de reactie!
Goede middag,Ik wil overschakelen van Proximus naar Scarlet, technieker een afspraak geregeld om de aansluiting te maken. Bij binnenkomst zegt hij dat wij Fiber verplicht moeten inleiden om te kunnen overschakelen, alhoewel hierover aan de telefoon bij het afsluiten van ons abonnement niets over gemeld is.Wij wonen op een appartement en de schacht willen of kunnen ze niet gebruiken. De kabels worden met krullen op de muur gezet omdat de kabel niet in een bocht mag geplooid worden. Maw. voorlopig willen wij geen fiberaansluiting.waarom worden wij verplicht deze fiber wel in te leiden?dank en groetjes
De zender vtm gold is sinds 18/10/2024 uit de tv gids verdwenen
Beste,graag muurbeugel voor nieuwe internetbox toesturen. zit niet in de verpakking.vriendelijke groeten
I made a delayed payment, but even after the payment the internet speed is very slow
Na talloze keren Sonos te hebben gecontacteerd hebben we uiteindelijk gevonden dat het stotterende geluid verdwijnt wanneer de decoder V7 HDMI uit de tv wordt getrokken. Wat is de oplossing hiervoor?
Hallo,Wij hebben 2 tv boxen. Ik heb onlangs een mail gekregen. Dat onze tv box veroudert is en vervangen wordt. Mijn vraag is nu, wordt onze 2de box automatisch mee vervangen. Alvast bedankt voor de feedback.groetjes Tooken
Internet en TV vallen voortdurend uit en Pickx moet voortdurend opnieuw opgestart worden.Deze voormiddag heeft er iemand staan prutsen aan het verbindingskastje in het appartementsgebouw met de wazige uitleg > alles moet vernieuwd worden.Het kastje ligt nog altijd open ! en de problemen blijven duren !Geen wagen van Proximus in de omgeving te zien…….Eénmans actie van iemand ten voordele van …..?De verbinding is hier al geen hoogvlieger en deze bijkomende problemen kunnen we missen.Graag uitleg of oplossing aub ?
Ik ben veranderd van firma. Waarom is het zo moeilijk om mijn GSM-nummer in mijn pack te steken ?
Afstandsbediening voor opgenomen programma's werkt niet
Smart home product moet 2,5ghz gebruiken. Momenteel via router zie ik onze Saïd maar wel 2,5 als 5 ghz vermeld staan. Wat moet ik doen om aan te passen naar enkel 2,5 ghz zonder dat dit impact heeft op tv/ internet
Zit al 2 weken met een foutmelding P000, ik kan tv zien maar geen enkele opname! Ik heb vorige week 2x gechat, stappen gevolgd... Vrijdag is een technieker langs geweest maar nog steeds niet in orde! Net nu terug dingen gaan beginnen op tv en nog 40tal afleveringen moet zien van Dingens des Levens en Mooi en Meedogenloos, die kan ik niet terugkijken via een app! Ze gaan bijna weg! Vandaag gebeld, wimpelde iemand mij nog af, zijn computer was vastgelopen, zou me terug bellen maar uur later zelf terug gebeld. Willen ze weer technieker langs sturen maar ben niet voor 14u30 thuis, wil je nog goed zijn zodat ze niet voor een gesloten deur staan, kan ik niet beloven, ja pff. Ik weet het niet meer!
Een jaar geleden kreeg de v7 box een update. Sindsdien moet ik elke keer als ik spotify gebruik via de tv box, de box resetten. Ik heb anders geen geluid. proximus wijst naar spotify. ik heb contact gehad met spotify en die verwijzen naar proximus. je kan kan er dus helemaal niks mee en er word ook niks mee gedaan. Ik las wel dezelfde problemen op het forum maar wilde hier even een nieuwe verse topic voor openen met de hoop dat ze wellicht dit maal met een oplossing gaan komen.
Hallo .. normaal gesproken komt men vrijdag de fiber aansluiting vervolledigen. Vezel werd door Fiberklaar in de garagae binnengebracht.Wat ik pas nu begrijp door op de proximus site te kijken, is dat er een stopcontact in de buurt moet zitten van de plek waar de Fiber > Ethermet box komt te zitten.Als ik het goed heb bestaat de totale keten uit volgende elementen: Fiberbox waar de vezel binnenkomt Een Box die fiber omzet naar ethernet (heeft stroom nodig) De Modem die via de ethernet verbinding wordt aangestuurd (heeft stroom nodig)Ik had een plek in de garage voorzien waar de fiber moest komen en waar ik eventueel stroom kan voorzien, maar Fiberklaar heeft dat dus niet op die plek afgewerkt. Van die plek heb ik namelijk al enkele buizen lopen om ethernet naar mijn buro te trekken. Daar loopt nu de VDSL ..Vraag is nu, kan de verbinding tussen de fiberbox zelf en de fiber naar ethernet omvormer enkele meters zijn zodat ik de fiber naar ethernet box toch op de voorziene plek kan hang
Bestesituatie, beneden nieuwe modem , wifi-bridge me v7-tv boxverdiep 1 wifi boosterverdiep 2 wifi booster, oude tv-boxBoven werkt allesbeneden heel wat problemen met mijn proximus tvreeds verschillende maal gebeld, gechat met altijd verschillende mensentelkens een andere adviesmijn vraag is concreet is de v7 compatible met de wifi -bridgeals ik de wifi bridge wegneem geen internet en geen tv boven en benedenkan de wifi-bridge vervangen door een wifi booster ( moet ik daarvoor bijbetalen)sleept nu al een tijdje aangraag eens duidelijk adviesalvast bedankt mvg Georgee
Connecteert niet met smart wifiStopt op 95%Alles al opnieuw gestart en gereset en lukt niet!
Door de overname van windows mail door new outlook heb ik geen toegang meer tot mijn mails.Al meermaals proberen account toe te voegen maar maar krijg constant de melding dat er iets fout ging, ook via imap geprobeerd maar geen succes.account proberen toe te voegen op gmail maar ook geen succes, iemand die kan helpen?
Als ik programma's wil terugkijken, krijg ik steeds de foutmelding "serverfout" . Bijgevoegd een afbeelding van dit scherm.Dit probleem duurt reeds al 3 weken. Wat is de oorzaak hiervan en hoe kan ik dit verhelpen?
De picotogram van google werkt niet , krijg steeds antwoord wil je verwijderen ja of nee
Sinds een week blijven mijn verstuurde mails in de map Postvak UIT zitten.Ik nam contact op met de helpdesk van Proximus doch zij hebben mij een nieuw wachtwoord gegeven (daarna door mij opnieuw aangepast) doch nog steeds geen beweging in mijn mailbox.Ik kreeg van de operator te horen dat zij niet verder kon helpen omdat Proximus Outlook niet ondersteunt. Ik moet dus met mijn computerspecialist contact opnemen.Ik nam dan contact met het bedrijf waar ik mijn computer en software kocht. Na een half uur zoeken werden de instellingen - aangegeven door op een pagina van - Proximus aangepast (relay.skynet.be is ineens imap.proximus.be / relay.proximus.be en ook andere poorten waardoor je dus SSL moet aanklikken ...) doch bij de vraag bij een methode uitgaande server in te geven namelijk Encrypton STARTTLS dan krijg je in Outlook instelling account deze keuze niet.Resultaat is dat ik nu noch inkomende noch uitgaand mailverkeer heb.Het extern bedrijf kan mij dus niet helpen omdat het gaat om e
Ik heb ingelogd op dit forum via MyProximus. Hierbij werd automatisch mij gsm nummer als gebruikersnaam genomen. Waar kan ik dit (laten) aanpassen.
Sonds laatste systeemupdate blijft reclame van opge omen programma's hangen
Zaterdag 13 juli 2024 geen internet en tv meer.Technieker langs geweest,maar kan probleem niet oplossen.Komt geen signaal binnen en er zal een lastechnieker moeten komen.Hoe lang gaat dit duren?Ondertussen geen wifi,geen tv.Kan enkel nog 4g gebruiken op 3 gsm abonnementen. Geen voetbalfinale!!!
OK, Overal spreken ze om devolo's te plaatsen om internet verbinding te kunnen hebben in het volledige huis.Blijkt nu dat proximus die niet meer ondersteund en dit na 7 jaar ,waar ze deze zelf geïnstalleerd hebben.Moet ik nu echt nog een booster aankopen, want ik wil overal wifi wegens studerende kids. Terwijl ik 5 Devolo's in huis heb. Volgens proximus dus wel 🤬 En dat kom je te weten na 3u en 5 verschillende chats. Teleurgesteld in de service
Internet valt soms weg via wifi bbox3. Support gebeld. Doen een reset van de modem router waardoor het wifi paswoord achteraan op bbox3 sticker niet meer werkt. Gaan mij over een uur terugbellen. Is niet gebeurd. Zeer slechte support. Ik log dan zelf maar aan op de bbox instellingen via WPS. Daar merk ik dat er inderdaad nieuw wifi paswoord is ingesteld. Hiermee kan ik dan mijn wifi verbinding herstellen. Echter nul op tien voor support !!!!