Skip to main content
Vraag

username

• July 25, 2026
  • 12 reacties
  • 91 Bekeken

Beste

Heeft er iemand enig idee hoe ik mijn username op de forum kan aanpassen?

Ik wil namelijk niet dat het mijn persoonlijke naam gebruikt.

Mvg

12 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • July 25, 2026

Oei dat is een goeie vraag, ik zou het niet weten 

stel je voor als ze 1 van de meest basic dingen zijn vergeten te maken in de forum software lol

Martin
  • July 25, 2026

FYI: reeds van in het begin dat het forum opgestart werd tot nu, kan enkel een proximus medewerker dit voor u regelen. Veel jaren geleden had ik ook die vraag gesteld en daarop het antwoord gekregen dat dit een doelbewuste keuze was dat je dit niet zelf kon veranderen, maar ben nooit te weten  gekomen waarom juist?

ok, kan jij dan mijn username aanpassen?

Martin
  • July 25, 2026

@verstreepen Spijtig genoeg niet, dit zal door een Proximus moderator moeten gebeuren als ze ten vroegste a.s. maandag hier uw topic oppikken

ok, dan wacht ik tot maandag

• Rising star
  • July 26, 2026

Klik op je icoon om je profiel te openen. Klik vervolgens op “mijn profiel wijzigen”. Onderaan de verschillende alinea's staat “signature”. Pas deze hier aan om je profielnaam te wijzigen en druk op opslaan.

mvg,

Pierre

• Auteur
  • July 26, 2026

Klik op je icoon om je profiel te openen. Klik vervolgens op “mijn profiel wijzigen”. Onderaan de verschillende alinea's staat “signature”. Pas deze hier aan om je profielnaam te wijzigen en druk op opslaan.

mvg,

Pierre

dat heeft niet gewerkt

Martin
  • July 26, 2026

@pdecost Ben je een gewone Forum User of heb je meer rechten toegewezen gekregen misschien?

of bedoel je met “signature” het onderstaande?:

• Rising star
  • July 26, 2026

Ik ben een gewone user. 

Inderdaad, bij handtekening zou je dit kunnen aanpassen volgens mij. 

Mvg, 

Pierre 

Martin
  • July 26, 2026

Dit is gewoon een voetnoot die onder je bericht komt maar dat verandert je Forumnaam niet.

• Rising star
  • July 26, 2026

Spijtig. Hopelijk lost Proximus dit op. 

Groetjes, 

Pierre