Skip to main content
Vraag

problemen mail

• November 19, 2025
  • 31 reacties
  • 239 Bekeken

Als Daisy zegt dat de problemen opgelost zijn.

Wel hier in ieder geval niet. Ook via webmail komt niets binnen.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

31 reacties

jowantje
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • November 19, 2025

Ook hier alles behalve opgelost. Webmail op pc slaat volledig tilt en ook geen coördinatie met app...

Forum|alt.badge.img
  • Motivator
  • November 19, 2025

Heb ook veel cirkeltjes die niet verdwijnen!

Mutlie
  • November 19, 2025

Ik zeg niet dat dit dé oplossing is, maar hebben jullie al eens geprobeerd  de cache en cookies te wissen en dan opnieuw te verbinden ?

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • November 20, 2025

@Vermeersch M ​@germain_01 ​@Mutlie ​@jowantje Ondervinden jullie nog steeds problemen?

jowantje
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • November 20, 2025

@DaisyS Momenteel veel verbetering. Werkt soms nog traag bij openen van berichten…. prullenbak ondertussen kunnen legen en de ‘ongelezen’ berichten zijn weg...

Forum|alt.badge.img
  • Motivator
  • November 20, 2025

Bij mij weer normaal!

• Auteur
  • Apprentice
  • November 20, 2025

hopelijk blijft het

jowantje
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • November 21, 2025

@DaisyS Hier nog altijd rare ‘fenomenen’ in mijn mailbox op pc: nu komen er oude mails (van dagen terug) binnen, alsof ze van vandaag zijn… Ook de volgorde van de inkomende mails is niet chronologisch: eerst de mails van dinsdag, dan een paar mails van woensdag en dan opnieuw mails van dinsdag. Opnieuw vermelding van ongelezen mails die evenwel nergens terug te vinden zijn. Wat een soep!!

Forum|alt.badge.img
  • Motivator
  • November 21, 2025

Ik heb soms al vele berichten die al  de  prullenbak zaten en had gewist nadien en terugkwamen enkele tijd later zoals u zegt!

jowantje
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • November 21, 2025

@germain_01 Ja, zoals aangehaald: het is en blijft (sinds lange tijd) een soep met die mailbox… Durf bijna niet meer te hopen op een definitieve oplossing. Ben reeds sinds vele decennia een trouwe klant van Belgacom/Proximus, maar nu overweeg ik toch een overstap. Maar ook aan de ‘andere kant’ is het gras niet altijd groener...

Forum|alt.badge.img
  • Motivator
  • November 21, 2025

Daar draaien ze hun hand er niet voor om.

Mijn vriendin is bij Telenet en ook problemen gehad bij nieuwe tv box en zo.

Martin
  • November 21, 2025

Gewoon ter info: Je kan ook gebruik maken van gratis maildienst van google of Microsoft bv ik gebruik die al jaren lang zonder probleem. Het vraagt wel in het begin wat moeite tegen dat je iedereen hebt kunnen op de hoogte zetten dat je mail adres veranderd is. Je kunt natuurlijk ook je PX mailbox behouden voor bepaalde andere doeleinden waar het niet op een dagje komt dat je mail al dan niet binnenkomt ;-)

jowantje
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • November 21, 2025

@Martin Bedankt voor de info. Maar je mag er toch van uitgaan dat een dienst waarvoor je (genoeg) betaalt ook deftig werkt???

Martin
  • November 21, 2025

Uiteraard ​@jowantje ik ben het volledig eens met je, dit zou zo zeker het geval moeten zijn, aangezien het in een betalende dienst inbegrepen zit, zoals je zelf zegt.

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • November 21, 2025

@jowantje We zijn op de hoogte van de problemen, we zijn er mee bezig.

jowantje
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • November 24, 2025
​@DaisyS Mail werkt nu goed, na dagen van sukkelen… Wel blijven er 2 ongelezen mails in de inbox over (ook in de app), terwijl er geen ongelezen mails meer zijn. Ik heb nl. alle mails overlopen. Geen ramp, maar wel vervelend. Kan dit op de één of andere manier opgelost worden?

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • November 24, 2025

@jowantje 

Heb je op je internetbrowser de cookies al eens verwijderd?

Geert

jowantje
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • November 24, 2025

@GeertC Reeds meermaals...

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • November 24, 2025

@GeertC Reeds meermaals...

ook een andere internetbrowser al eens geprobeerd?

Geert

jowantje
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • November 24, 2025

@GeertC Probleem doet zich ook voor op de app en heeft dus m.i. niets te maken met de keuze van browser.

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • November 25, 2025

@jowantje 

Wat je kan doen is de app verwijderen en opnieuw installeren; 

De mails ben je niet kwijt, deze zijn opgeslagen op de server.

Geert

jowantje
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • November 26, 2025

@GeertC Ondertussen mail app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Er blijven steeds 2 ongelezen mails meer dan er in werkelijk zijn… ook op pc. Heel raar...

Martin
  • November 26, 2025

Misschien dit ook eens proberen:

Ik had dit ook voor en als ik via webmail de prullenbak leeg gemaakt had was het in orde.

jowantje
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • November 26, 2025

@Martin Bedankt voor de suggestie, maar geen resultaat… Mijn prullenbak wordt dagelijks geledigd.

Martin
  • November 26, 2025

En is er dan ook geen mogelijkheid meer om die twee in de prullenbak te krijgen?