Skip to main content
Vraag

bevestigingsmail bestelling

• February 25, 2026
  • 6 reacties
  • 99 Bekeken

Ik heb vanavond 2X een S26 ultra besteld via de proximus site, heb betaald met Bancontact. Geld is van mijn rekening maar krijg geen bevestiging via mail of zie de bestelling ook nergens staan in myproximus.. Wie kan me helpen? 

6 reacties

Martin
  • February 25, 2026

@sofiewaltherus Zorg er intussen voor dat je → ForumProfiel volledig is ingevuld, zodat de Proximus medewerkers morgen niet eerst bijkomende gegevens moeten opvragen om hierdoor extra vertraging te voorkomen om je de stand van zaken ivm je bestelling te kunnen mededelen.
In het veld “Ticket” daar, kan je eventueel bijkomende relevante informatie aanvullen.
De privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus‑medewerkers. Klik onderaan op “Sla wijzigingen op” en laat hier in dit topic even weten dat je profiel is bijgewerkt.

• Auteur
  • Apprentice
  • February 25, 2026

Profiel bijgewerkt 

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • February 26, 2026

Dag ​@sofiewaltherus beide bestellingen zijn in behandeling, bevestigingen volgen!

• Auteur
  • Apprentice
  • February 26, 2026

Nog steeds geen bevestiging gekregen 

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • February 27, 2026

@sofiewaltherus

Uw bestelling van 25/02/2026 werd geregistreerd onder twee dossiers:

• Dossier 58264703 – Transactienummer/webshop: R4WEBSHOP048074647

• Dossier 58264698 – Transactienummer/webshop: R4WEBSHOP048074628

Beide dossiers moeten nog in behandeling worden genomen. Dit gebeurt in de volgorde waarin de bestellingen en aanvragen bij ons binnenkomen.

Zodra uw bestelling in behandeling wordt genomen, ontvangt u automatisch een bericht met alle details, inclusief de geplande leverdatum.

Groetjes,

Joel

• Auteur
  • Apprentice
  • February 28, 2026

Vandaag telefoon gekregen van zeer vriendelijke dame van proximus. Blijkbaar is het via proximus niet mogelijk om 2 weborders na elkaar te doen en moet je wachten tot order 1 volledig afgerond is voor je een nieuw kan doen. Dus nu moet ik wachten. 1 order is dus in orde. het order met de s26 ultra violet, het order van de s26 ultra black is geannuleerd en men 199€ wordt terug gestort. Heeft er iemand een idee wanneer ik dan het order van de black S26 ultra wel kan doen online? Als de violet geleverd is of als men geld van de black is terug betaald op mijn rekening? En krijg ik dan nog dezelfde voorwaarden die nu tellen?