Skip to main content
Vraag

Google pixel garantie niet aanvaard

• May 5, 2026
  • 8 reacties
  • 62 Bekeken

Beste.

Wat kan ik nog doen?

Eind april heb ik mijn google pixel 8 pro bij proximus binnengeleverd  binnen de garantie omdat er na het opstarten een error kwam in fast boot mode. Dit blijkt een hardwareprobleem. Proximus heeft deze naar google gestuurd en zij beweren dat het valschade is wat onmogelijk is. Is nooit gevallen en heeft geen schade. Is snel gezegd zoiets natuurlijk.

Proximus zegt dat ze niets kunnen doen voor mij. Enkel via ombudsman klacht neerleggen via google.

Ze zeggen zelf dat er geen schade is en dat ze het raar vinden dat het geweigerd is. Verder willen ze niets doen voor mij. Blijkbaar moeten we enkel betalen en betalen en bij problemen trekken ze zich terug en zeggen ze dat ze maar een tussenpersoon zijn. Al meer dan 10 jaar klant en zo in de kou blijven staan. 

Wat kan ik verder nog doen?

Mvg 

8 reacties

Martin
  • May 5, 2026

@Yvess 

De Proximus moderatoren komen pas morgen hier terug langs om je hiermee verder te helpen.

Best afwachten wat zij voor u verder kunnen doen en als het op den lange duur niet opgelost moest geraken dan je ook altijd een klacht indienen bij Ombudsdienst voor telecommunicatie

• Auteur
  • Apprentice
  • May 5, 2026

Dank je Martin.

Ik heb juist een klacht ingediend via ombudsdienst en Proximus ging dat ook doen. Heb ik via de chat gedaan.

Ik ben volledig in mijn recht. Raar dat ze dat negeren.

Bedankt

Wendy B
Forum|alt.badge.img
  • Moderator
  • May 6, 2026

Goeiemorgen ​@Yvess,
Kan je je profiel even vervolledigen met je klantgegevens.
Dan kunnen we je klantenfiche erbij nemen en zien wat 
we voor je kunnen betekenen.
Groetjes
Wendy

• Auteur
  • Apprentice
  • May 6, 2026

Goedemorgend Wendy..

Dit moet nu ingevuld zijn. 

Wendy B
Forum|alt.badge.img
  • Moderator
  • May 6, 2026

@Yvess 
Dank je wel voor het toevoegen van je klantgegevens.
Ik heb je klantenfiche kunnen opvragen, maar het Ombudsdossier waarover je spreekt is nog niet toegekomen.
Aangezien je dit gisteren pas hebt ingediend vermoed ik dat het vandaag wel zal toekomen.
Zodra het dossier in behandeling genomen wordt zal het conform de procedures worden behandeld en zal je een officieel
standpunt ontvangen via de Ombudsman.
Groetjes
Wendy

• Auteur
  • Apprentice
  • May 6, 2026

Ok dank je.

• Auteur
  • Apprentice
  • May 6, 2026

https://support.google.com/pixelphone/thread/322242267/pixel-8-pro-stuck-in-fastboot-mode?hl=en

Dit probleem heb ik. Is hardware probleem en geen valschade zoals zij beweren. Grts

Wendy B
Forum|alt.badge.img
  • Moderator
  • May 6, 2026

@Yvess 
Dank je wel voor de bijkomende informatie.
Zodra ik het Ombudsdossier zie verschijnen zal ik deze info
toevoegen. Dan kan de dossierbeheerder dit mee opnemen
in het onderzoek.
Groetjes
Wendy