Mijn dochter kreeg op 06/03/26 een refurbished Iphone 14 voor haar verjaardag.
Zij was hier heel blij mee. Na een 2 tal weken viel het toestel uit zonder enige reden. Na de update was het issue van de baan….. na een paar weken hetzelfde probleem. In juni bracht ik het toestel binnen voor reparatie. Men had op dat moment geen evenwaardig vervangtoestel….. Na 2 weken had ik eindelijk een vervangtoestel. Het toestel in reparatie was nog steeds niet terug. Net voor we op verlof vertrokken (rond 10/07) kreeg ik de melding dat het toestel in de winkel was (1 maand nodig voor een reparatie !!!!)
Toen we alles uit de cloud terug hadden geïnstalleerd merkten we dat de aan/uit knop niet werkte. We zijn op verlof geweest en vandaag ben ik het toestel wederom gaan binnenbrengen voor reparatie. Het vervangtoestel heb ik nog gehouden omdat men geen ander ter beschikking had. Het jammere is dat dit vervangtoestel eigenlijk 8/08 terug binnen moet bij proximus maar dan heb ik het originele nog niet terug…… Wetende dat wij al jaren klant zijn bij proximus en maandelijks meer dan voldoende betalen vond ik het toch eens tijd om dit op het forum te gooien. Miljoenen winst genereren maar trouwe klanten gewoon in de kou laten staan.
Wij willen het vervangtoestel houden totdat de gerepareerde Iphone terug is maar ik weiger de boete te betalen die hieraan verbonden is.