Skip to main content
Vraag

Proximus Forum Website

• July 7, 2026
  • 16 reacties
  • 126 Bekeken

Forum|alt.badge.img+4

Wat is het eventuele nut van onderstaande niet verwijderbare met rode pijl aangeduide balk (onder windows 11 en met edge/chrome/firefox) op Nl en Fr forum website ?

16 reacties

Mutlie
  • July 7, 2026

Nog niet gekeken onder Linux, maar ook aanwezig onder Android (Firefox )

Martin
  • July 7, 2026

@M_016 

Die heb ik niet of mss is het al in orde gekomen ondertussen?

Mutlie
  • July 8, 2026

Jij hebt toch wel altijd minder problemen dan een ander, jij bent toch wel echt bedeeld 😉😁

EDIT:  eens ingelogd verdwijnt het kadertje. 
Log ik uit of open ik een andere browser en zolang ik niet (terug) inlog zie ik dat kadertje.

Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Expert
  • July 8, 2026

Blijkbaar stelt het probleem zich niet wanneer men ingelogd is op het forum (enkel bij raadpleging zonder login)

Fyi

Forum message "Ce fichier ne peut pas être téléchargé" | Proximus Forum

Martin
  • July 8, 2026

Jij hebt toch wel altijd minder problemen dan een ander, jij bent toch wel echt bedeeld 😉😁

EDIT:  eens ingelogd verdwijnt het kadertje. 
Log ik uit of open ik een andere browser en zolang ik niet (terug) inlog zie ik dat kadertje.

@Mutlie Mijn geluk is inderdaad ook op als ik uitlog 😉

NB: Enkele dagen geleden was er een gelijkaardig probleem dat er een venster in de weg stond!

Mutlie
  • July 8, 2026

Blijkbaar stelt het probleem zich niet wanneer men ingelogd is op het forum (enkel bij raadpleging zonder login)

Fyi

Forum message "Ce fichier ne peut pas être téléchargé" | Proximus Forum

Klopt! Idem op mijn smartphone (Android )

Mutlie
  • July 8, 2026

@Martin 

Vorig topic 

Martin
  • July 8, 2026

We zijn terug online maar die vervelende band is gebleven als je niet inlogt!

Als je niet ingelogd bent op de forum website

Mutlie
  • July 9, 2026

En nog altijd hetzelfde.🙄

Martin
  • July 9, 2026

PX medewerkers hebben het zelf ook vastgesteld en hebben dit probleem al gemeld gisteren, dus zal het afwachten worden tot hun website ontwerpers in actie schieten.
Ik weet niet of dit nog altijd zo is dat dit onderhouden wordt door InSided. 

Mutlie
  • July 9, 2026

Ik geef het hier ook maar even mee.
Het Proximus forum is de enige ( ! ) website waar ik niet op de normale manier kan inloggen met Bitwarden, tenminste in Firefox(Windows). Ik moet het wachtwoord opzoeken, kopiëren en plakken.
Mijn schermnaam kan ik nog zelf onthouden 😎

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • July 9, 2026

@Martin 

@M_016 

@Mutlie 

Ik heb het nogmaals doorgegeven aan de dienst die instaat voor het onderhoud van de websites.

Alvast bedankt om dit te melden!

Geert

Mutlie
  • July 14, 2026

Zonder inloggen heb ik nog altijd de (blanco) pop up die niet weggaat zolang ik niet inlog.
Dit gebeurt zowel in Windows als in Android  en in Linux. 
Dit is - in theorie toch en voor zover ik weet - een scriptfoutje in HTML. Is dat nu zo moeilijk om recht te zetten?

Kan het onderhoudsteam ook eens nakijken waarom Bitwarden (paswoordmanager) niet werkt op de forumwebstite in Firefox. Ik heb dit probleem ook in andere browsers maar heb het niet op andere websites (zoals webmail of HLN of ….)

Martin
  • July 14, 2026

Even ter bijkomende info:

Mijn kozen beweert dat hij gezien heeft dat er bij het bezoeken van de Proximus-forumsite in dit pop-upvenster 3 mogelijkheden verschenen om in te loggen, maar als hij erop klikt, gebeurt er nog niets en hij vermoedt dat ze met iets nieuws aan het experimenteren zijn?

Mutlie
  • July 14, 2026

Een tijdje terug had ik iets gelijkaardigs voor. Met dit verschil: er was een boodschap.

Ik weet nog altijd niet welk bestand ik wou downloaden

Martin
  • July 14, 2026

Het was gewoon een script fout niemand wou een bestand downloaden maar kreeg wel die boodschap.
Proximus zal het wel aan hun partner Embeded doorgegeven hebben, maar waarschijnlijk zijn ze daar allemaal in verlof 🤷