Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Wij gingen op 20/9 in op een aanbod om een Flex Fiber Pack Internet + Mobiel gedurende 6 maanden gratis te kunnen uitproberen. Dit in het kader van een aanbod voor nieuwbouwklanten via hun bouwpromotor.Vandaag, 3/11, dus 44 dagen na inschrijving, is ons mobiel abonnement binnen dit Pack nog steeds niet actief. Het blijkt niet mogelijk om een nummeroverdracht te realiseren tussen een JIM Mobile (dus eigenlijk een Proximus filiaal sinds vorig jaar) simkaart en de nieuwe Proximus simkaart die we ontvingen.Onze vraag: wanneer gaan die gratis 6 maanden dan eigenlijk in? Op het ogenblik van de intekening of vanaf de dag dat ooit (hopelijk) de beloofde diensten in hun totaliteit gaan beschikbaar gesteld zijn?
Gisteravond de decoder (V5 compact) tweemaal moeten herstarten. Eénmaal tijdens gewoon TV kijken en éénmaal tijdens het bekijken van een opname. Dit omdat het beeld stokte en op geen enkele toets van de afstandsbediening reageerde. Na het herstarten scheen alles oké (opnames niet gecheckt). Deze morgen stel ik vast dat de lijst Opnames en Geplande opnames helemaal leeg is. ????
Zijn er (fiber) abonnementen waarbij de b-box4 in modem-only kan gezet worden? En de gebruiker met eigen router zowel ipv4 als ipv6 op WAN interface krijgt.
Beste, waarschijnlijk loop ik wat te ver op zaken. Ik heb van een technieker vernomen dat jullie (eindelijk 🙂 ) bezig zijn met het ontwikkelen van de B-box 4. Deze zou beter compatible zijn met glasvezel dan de Bbox 3. Worden deze verwacht samen met de release van de V7 decoder? Of word deze later verwacht?
Beste, Ik heb vorige vrijdag telefonisch contact gehad met de helpdesk in verband met problemen die ondervind in het gebruik van mijn huidige tv box (V5c). Er werd mij toen verteld dat er een nieuwe zou verstuurd worden maar echter tot op vandaag heb ik nog niets ontvangen. Ik snap dat er mogelijks wat vertraging zou zijn met de feestdag, maar vraag hierbij toch even of dit kan nagekeken worden?
Hallo, In mijn account van My Proximus zie ik plots dat ik mijn facturen krijg per email terwijl ik dit niet zelf gewijzigd heb omdat ik ze liever per post ontvang. Ik wijzig naar per post maar zie nergens een bevestigingknop om te bevestigen en ieder keer ik wijzig naar Per Post gaat het terug naar Per email terwijl ik dit niet wil. Voor alle duidelijkheid ik wil mijn facturen niet via domiciliëring maar zou ze liever per post ontvangen in plaats van per email. Kan er iemand mij helpen? Groetjes, Moesty
Hallo, ik heb een probleem met het activeren van internet.
10 oktober 299€ betaald voor een iphone 14 256gb, rood.Geld ging meteen van de rekening af, echter geen bestelbevestiging.Webshopnummer gelukkig opgeslagen na1.5 week eindelijk een klantnummer gekregen en de belofte dat ik die dag een email zou krijgen. Natuurlijk niets gehad…Kopie ID heb ik de 11de al gestuurd om 11:29.Klantnummer zou dit zijn: 6240xxxxxEchter hoor ik: een vertraging, ze zijn bezig, nog even geduld… Maar geen oplossing, sorry toestel zou 3 dagen later ten laatste geleverd worden en nu nog altijd niets!!
Beste, er verdween al een tijdje ongevraagd belkrediet van mijn Pay and go kaart. Na telefonisch contact heb ik ontdekt dat ik al een tijdje ongevraagd ingeschreven was op Mobifun van Jess Media. Ik heb dit nu stop gezet. Maar ik zie op internet dat dit een probleem is van jullie Pay and go kaarten, kan ik een compensatie krijgen voor het verdwenen geld (minimum 25 euro is op korte termijn verdwenen). U kan mij contacteren op miadecoen@hotmail.com Met vriendelijke groeten,Ronny De Wachter
Weet er iemand of je voor de tv box te kunnen gebruiken een internet aansluiting nodig is?
Zonder dat er iets gewijzigd werd vertikt mijn afstandsbediening het sinds gisteren om naar een ander kanaal over te schakelen. Dit kan enkel nog door op de knop TV Guide te drukken en daar het gewenste kanaal te kiezen. Wat zou hiervan de oorzaak zijn? Kan een nieuwe afstandsbediening de oplossing brengen of is hier iets anders aan de hand?De batterijen al vervangen maar het probleem blijft hetzelfde.
Sinds augustus heeft men bij Proximus mijn mailbox geblokkeerd. Ik bel naar de support op het 0800 nummer , en leg uit dat dit al meerdere malen is gebeurd de voorbije maanden. Ik heb ook al meerdere malen Malwarebytes mijn PC laten draaien, die uiteraard nooit iets hebben kunnen vinden, onder meer omdat ik een goede (en betalende) Norton Antivirus heb geinstalleerdDe service persoon bevestigt dat inderdaad mijn mailbox reeds 10x werd geblokkeerd over de laatste weken. Waarop ik aanhaal dat volgens mij een van mijn e-mail aliassen gehackt zou kunnen zijn, vermits ik regelmatig e-mails krijg, die bevestigen dat een bepaalde e-mail niet kon verzonden worden naar een bepaald e-mail adres dat mij volslagen onbekend is.Na Pc is ondertussen nagekeken bij een Internet Security bedrijf. Ook daar is niet gevonden en pc is daar ook volledig geformateerd. Daar dus ook de bevestiging gekregen dat het probleem wel degelijk bij Proximus zelf ligt.Na dit alles opnieuw verschillende malen contact geha
Beste na een te late betaling werd zaterdag mijn diensten afgesloten ik heb dit de dag zelf betaald,nu heb ik nog steeds geen dienstenik heb WiFi maar is enorm traagtv werkt nietOp mn gsm krijg ik alleen 3G die niet werktwanneer word dit terug geactiveerd we zijn 4 dagen verder
Waarom worden trouwe klanten nooit beloont. Enkel nieuwe klanten komen in aanmerking voor een Tv of playstation van 99 €. Misschien ook de moeite eens doen voor bestaande klanten. Waarom zouden wij bij Proximus blijven als trouwe klanten niet van een voordeel kunnen genieten.bij andere bedrijven zoals hln kan je als trouwe klant bij een verlenging van abonnement voor 2 jaar wel een cadeau kiezen.Net naar de shop geweest om te vragen wat er kan en blijkbaar abonnement opzeggen en dan terug klant worden en 6 weken wachten voordat er terug een aansluiting is. Kunnen jullie niet gewoon ook trouwe klanten belonen door een verlenging van 2 jaar te verplichten bij keuze van een cadeau. Of moet ik nu echt eerst abonnement opzeggen en dan terugkeren of beter bij andere provider gaan.
Beste, Gezien de hoge inflatie, stijgende tarieven enz. ben ik helaas genoodzaakt thuis alle abonnementen onder de loep te nemen. Ik overweeg alleszinds om te gaan naar de dochteronderneming van proximus . Misschien tijdelijk tot alles wat betaalbaar geworden is. heel spijtig , altijd graag bij proximus geweest. Maar alleen zo houden we het hoofd boven water.Onze huidige account bij proximus omvat:Flex S €63.99, contract 2 jaar afgesloten november 2020 met optie samsung tv bij te nemen, dus die is bijna '’afbetaald'’ dus dit zou gestopt kunnen worden Mobile Flex S € 15,00 , contract 2 jaar afgesloten november 2020, in het pack, zou dus eventueel ook gestopt kunnen worden Wi-Fi Booster €2.99 , wordt overbodig Mobile Flex S €10 voor contract met een mobiel nummer met optie smartphone (iphone) welke nog gedurende 2 jaar zou doorlopen DataPhone (2 GB) €20 hoort bij het laatste afgesloten abonnement met de optie smartphone. Graag zou ik van proximus weten als het mogelij
ik slaag er maar niet in mijn voicemail uit te zetten,ik begrijp niet waarom proximus daar zo moeilijk over doet.wat ik ook probeer alles stopt weer bij de proximus app die totaal niet werkt.waarom is het bij proximus zo moeilijk om iets gedaan te krijgen? werkt daar niemand meer of hoe zit dat?chatten → geeft een chatbot die me naar proximus app stuurtbellen naar 6000 → geeft een sms die me naar proximus app stuurtbellen naar 0800 22 800 → een reeks keuzes die eindigt met een sms die me naar proximus app stuurt.hier op de chat een oplossing vragen → topic wordt afgesloten zonder resultaat. Als je door het forum scrolt blijkt dit ook al jaren een probleem te zijn met de voicemail, alles duurder maken dat lukt wel maar de service verbeteren………...
Beste,Eind september heb ik de aanvraag voor een vooraanleg gedaan voor onze nieuwbouwwoning te Lebbeke. Tot op heden krijg ik via de verschillende kanalen van Proximus steeds verschillende informatie te horen.De eene keer is er geen Proximus infrastructuur aanwezig in het straat, de andere keer is er wel infrastructuur aanwezig maar is deze verzadigd en nog een andere keer is het dossier opgelost en dien ik de aanvraag opnieuw uit te voeren om de volgende dag(en) dan een afspraak tot vooraanleg te kunnen inplannen. Tot op heden ben ik echter nog nooit zelf proactief benaderd door Proximus.Zou er iemand in detail kunnen kijken waarom Proximus aansluiting niet zou lukken op dit adres: Langestraat 11, 9280 Lebbeke wetende dat de buren (nr 9 en nr 13) beiden Proximus hebben… (waarbij een van de woningen ook een nieuwbouw is die vorig jaar afgewerkt is).Details Technische Fiche: IM12012613Andries
Proximus, hoe moeten wij jullie in godsnaam bereiken? Ik hang, terwijl ik dit tiep, voor de 15de keer aan de lijn in een maand tijd. Na meer dan een half uur wachten, val je de helft van de tijd van de lijn, of beloven ze om terug te bellen en gebeurt er niks. We hebben meer dan een maand problemen gehad met tv en internet. Met meerdere medewerkers gesproken. Aangegeven dat ik niet zou betalen voor een dienst die er niet is. Uiteindelijk hebben we nu een week weer internet en tv, sluiten jullie ons af omdat we niet betaald hebben. We zijn 4 dagen te laat! (Terwijl we eigenlijk een maand miserie hadden en niks zouden moeten betalen!!!). Ondertussen betaalde ik vanmiddag de rekening. Jullie zouden ons dus binnen de 4 uur terug moeten aansluiten. Maar geen internet en geen tv! Abominabele service. PS Ik hang ondertussen precies 38 minuten in wacht aan de telefoon!!!!Telenet mag een nieuwe klant verwachten, ik ben er echt klaar mee.
Als je mobiele data op is bij een mobile flex S abbonement, klopt het dat je dan verder surft aan een vertraagde snelheid van 512 kb/s. Geld dit ook in het buitenland?
Ik heb een mobiel abonnement afgesloten maar zou graag beroep doen op het herroepingsrecht. Het online formulier geeft altijd een fout aan.De PDF downloaden en per post opsturen vind ik een heel gedoe en niet meer van deze tijd.Chat is zo te zien ook hopeloos, 5 minuten zeggen ze maar naar 3 kwartier nog niemand gehoord.
Ik kan geen oudere mails opvragen, noch via de web url, noch via de app. Het gaat slechts tot 3 weken terug. Via de zoekfunctie lukt het ook niet. Alle instellingen nagezien. Geen regels e.d. ingesteld. Hoe kan ik dit oplossen?
Beste, Ik lette vandaag extra op mijn GSM-rekening die ongewoon hoog was en er viel mij een kostenpost op met betrekking tot ‘andere diensten’. Eerder had ik een sms gekregen van Demon Games, waar ik nooit op geantwoord heb omdat ik dacht dat het ‘phishing’ was of één of andere scam.Wat blijkt nu, dat ik blijkbaar al enkele maanden serieus opgelicht word door Proximus zelf. Ik heb nooit of te nimmer een verbintenis aangegaan met Demon Games. Ik speel geen spelletjes op mijn telefoon en voetbal interesseert me hoegenaamd niet. Toch rekent Proximus door. Ik voel me serieus genaaid. Ik ben reeds 20+ jaar klant bij jullie en overweeg ernstig om klacht in te dienen bij de politie wegens misbruik van vertrouwen, oplichting of diefstal. Het correcte misdrijf zullen we nog nader moeten bepalen. Dit kan toch niet? Blijkbaar ben ik niet de enige met dat probleem. Welk fraudemechanisme zit hier achter??? Is dit nog één of andere verdoken belasting of wat is dat nu eigenlijk?Dit is niet juist.
De actie die nu loopt voor het inruilen van je gsm stelt dat je 20 euro krijgt bovenop de inruilwaarde van je oude gsm. Vandaag langsgeweest bij een proximus shop en 2 Samsung s7's ingeruild. Ik kreeg hier echter maar 20 euro inruilwaarde voor per gsm. Ontvang ik nu nog de 20 euro extra?
Sinds enkele weken hebben we problemen met de werking van onze tv die via wifi-bridge verbonden is .Geen signaal bij opstarten, beeld dat bevriest, blokjes enz. … Telkens wij onze tv avond starten is het afwachten op het zal lukken .Situatie : we hebben twee tv’s . Eentje is verbonden met plc’s van Proximus . Geen problemen met werking ervan. De tweede , zoals hierboven aangegeven, staat in verbinding met decoder via wifi-bridge van Proximus.Gezien de slechte werking, nu al een tweetal weken, deden we de proef en maakten de verbinding met de wifi booster van Proximus . Zelfde resultaat. Storingen en geen contact…Momenteel testen we met een wifi repeater, die we met de tv verbonden hebben … afwachten.Wat ons opvalt : het wifi signaal is zeer wispelturig bij ons . Dit merken we aan de sterkte indicatoren op ons smartphone, ipad en digitale radio, en de wifi repeater. Het signaal varieert van zwak naar sterker. En dat gaat zo continu op en neer … er is geen constante in de optimale sterk
Beste, De twist hd 40 opstart scherm blijft staan op PROXIMUSIemand een idee hoe dit op te lossen?mvg,Geert B