Vraag

proximus epic stories

  • 16 September 2022
  • 2 reacties
  • 225 Bekeken

 

Hallo,sinds 1 september werd het abonnement epic stories afgeschaft en kreeg ik 9 GB en mijn kids elk 10 GB extra surf volume.  VEEL TE WEINIG! We zijn halverwege de maand en ons surfgedrag is precies hetzelfde gebleven,maar we hebben blijkbaar al ¾ van ons volume opgesoupeerd. Het vliegt eraf als een trein! We hebben dit abonnement juist genomen omwille van die onbeperkte apps. Wij zouden graag die 25GB wat we normaal kregen voor onze onbeperkte apps nu ook maandelijks bij onze bundel willen zien,want daarom hebben we vroeger Epic genomen.


2 reacties

@Proximus_Forummedewerkers identiek bericht werd een uur geleden reeds gepost door 

→ epic stories afgeschaft | Proximus Forum @emmaryan1972 @emmaryan1972 

heb je daarover geen bericht gekregen want EU verhindert ongelimiteerd gebruik voor app's

Waarom verandert mijn epic-prijsplan vanaf 01/09?

Een recent EU-besluit verbiedt het ongelimiteerd en gratis gebruik van bepaalde apps. Daarom zal vanaf 01/09/2022 het onbeperkte surfvolume voor uw Epic-apps (sociale netwerken, muziek- en/of video-apps, afhankelijk van uw abonnement) vervangen worden door een extra volume (GB afhankelijk van uw plan) dat geldig is voor alle apps en al het surfen. Wees gerust, dankzij dit extra volume zal uw plan voldoende data bevatten om gebruikelijk gebruik te dekken.

Reputatie 7
Badge +3

@emmaryan1972   Het is zoals Martin laat weten;

Waarom verandert mijn epic-prijsplan vanaf 01/09?

Een recent EU-besluit verbiedt het ongelimiteerd en gratis gebruik van bepaalde apps. Daarom zal vanaf 01/09/2022 het onbeperkte surfvolume voor uw Epic-apps (sociale netwerken, muziek- en/of video-apps, afhankelijk van uw abonnement) vervangen worden door een extra volume (GB afhankelijk van uw plan) dat geldig is voor alle apps en al het surfen. Wees gerust, dankzij dit extra volume zal uw plan voldoende data bevatten om gebruikelijk gebruik te dekken.

Reageer