hallo Ik had vandaag een nare ervaring in jullie proximus winkel. dit om een meningsverschil door een actie van jjullie op de website. de meningsverschil is ernstig uit de hand gelopen. op jullie website word duidelijk aangegeven dat je bij het recycleren van een smartphone 20 euro extra krijgt bovenop de inruilwaarde. de inruilwaarde voor mijn telefoon was 201 euro maar ik kreeg geen 20 euro extra. toen ik dit zei aan de medewerker zei ze dat dit vervat zit in de inruilwaarde van de smartphone (s20 ultra 5g). ik laat haar de website zien maar ze bleef stand houden. om de discussie te stoppen heb ik gezegd dat ik zal bellen naar proximus en dit zal navragen, ondertussen verwerkt de medewerker mijn ingebrachte telefoons (6stuk, 5 kapotte en 1 in perfecte staat s20 ultra 5g) toen ik aan de lijn was bij proximus kwam een andere medewerker van de proximus shop in wijnegem shopping center plots tussen met de woorden. wij gaan dat hier niet foefelen voor u. ik was echt verbaasd en beledigd door deze woorden waarop ik reageerde met de vraag en opmerking wat ze bedoelde met foefelen en waarom ze over foefelen begon, ik maakte duidelijk wat er op de website stond en ze bleef koppig het conflict opzoeken en wou perse het laatste woord hebben. ik eindigde mijn gesprek met de 2e medewerker met de opmerking dat ze ni zo onbeschoft moest zijn want ik was aan de lijn met proximus. het call center hoorde dit en gaf dit door aan leidinggevenden, de verbinding verbrak de discussie bleef verder uitmonden in een conflict. ik vroeg haar waarom ze met de woorden foefelen kwam terwijl er zoveel woorden beschikbaar zijn. ik voelde me beledigd en behandeld als een dief, dit terwijl de eerste medewerker en ik hadden afgesproken om gewoon proximus te bellen, de interventie en bemoeienis van de 2e medewerker creerde een onnodig conflict. de lijn vrbrak met proximus, ik belde terug en kreeg gelijk van proximus. ik had een leidinggevende aan de lijn en deze zei me duidelijk dat de shop fout was en inderdaad 20 euro extra komt op de inruilwaarde. ondertussen belde de 2e medewerker security, deze kwamen tussenbeide en ik maakte hen duidelijk dat mevrouw conflict opzoekt terwijl ik met e medewerker duidelijke verstandhouding had
uiteindelijk kreeg ik gewoon gelijk en werd ik gewoon superslecht behandeld in de winkel, personeel ging zelfs onderling me uitlachen en begon over tjah crisis enzo18:53
niemand sprak de medewerker aan
ik heb gevraagd aan de 1e medewerker of wij issues hadden en deze zei me van niet want ik had haar gezegd ok dan rekenen we de telefoon niet af tot ik er duidelijkheid over heb gekregen van de proximus lijn
en deze gaven me gelijk want het word zo weergeven op de website 18:55
20 euro extra boven de inruilwaarde
nu ben ik door het hele gedoe uit de winkel gegaan zonder bewijs dat de 6 telefoons verwerkt zijn , ik heb geen 20 euro extra gekregen op de goede smartphone s20 ultra 5 g
ik heb de bonnen wel gekregen in mijn mail maar door de manier hoe ik behandeld werd wil ik zekerheid dat al mijn bonnen geldig zijn en ze dit niet achter mijn rug geannuleerd hebben ofzo
kan dit nagekeken worden?
ps sorry voor de lange tekst ik ben echt beledigd en teleurgesteld en belachelijk gemaakt. en ben van plan naar test aankoop te gaan over de 20 euro extra
er is ondertussen een dossier opgemaakt door een vriendelijke chatmedewerker