Skip to main content

Op datum van vandaag moest na 2 weken ons internet en tv kabel aangesloten worden, daar blijf je dan een hele dag voor thuis. Technieker in geen verste verte te zien !!! Ondertussen al voor zoveel euro over het abonnement omdat er thuis dus geen internet is aangesloten maar een compensatie hiervoor zal ik ook niet moeten verwachten! Als klanten hun afspreken niet nakomen of een factuur beetje te laat betalen dan zijn jullie wel snel om er een smak geld extra voor aan te rekenen ! Ben momenteel ookal meer dan 40 min aan de wacht bij jullie klantendienst !! Hoe gaan jullie dit compenseren ? Nieuwe klanten krijgen alle cadeaus te trouwe klanten die al jaren aangesloten zijn krijgen niets alleen verhoging van de facturen en als je verhuisd moet je al sjans hebben dat de technieker op de afgesproken dag komt opdagen ! 

Ter info: Ik vrees er voor dat je nu geen antwoord meer zult krijgen en in het weekend komt er niemand van Proximus zelf langs op het forum, wel blijft de helpdesk dan nog bereikbaar.


Verschrikkelijk zulke acties, om van te janken gewoon. Onze vorige verhuis was na 3 dagen geklaard en nu al bijna een maand en dan komen ze hun eigen afspraak niet na. 
 


Reageer