Een maand geleden zou men mij een nieuwe TV box toesturen, niets ontvangen. Is d at normaal?
Ter info: best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.
was dat ter vervanging van een bestaande tv box of een volledig nieuwe?
Groeten
Geert
Ter vervanging van 2 boxen
ik zie dat je twee oudere v5 decoders hebt met een harde schijf.
Maar ik vind niets terug over een omruiling.
Had je daar een brief of een mail voor ontvangen?
Geert
Een brief van Proximus vorige maand dat mijn 2 decoders voor eind september worden vervangen. De opnames oyder dan 60 dagen zouden verdwijnen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.