Prox forummedewerker kunnen morgen eventueel een omruiling voorstellen, of anders moet je nu nog naar de helpdesk bellen hiervoor 080022800
Geen probleem. Ik wacht wel even op antwoord hier op het forum.
:-)
@thejojo
kan er morgen iemand langskomen van bpost met een nieuwe decoder?
Groeten
Geert
@thejojo
Kan er morgen iemand van bpost langskomen met een nieuwe decoder?
Groeten
Geert
@thejojo
Kan er morgen iemand van bpost langskomen met een nieuwe decoder?
Groeten
Geert
@GeertC,
Geen probleem.
Perfect!
Bedankt voor de hulp! :-)
Met vriendelijke groeten
@GeertC
Beste,
Gaat dit vandaag geleverd worden aub?
Of zal het maandag zijn?
Kwestie dat ik aanwezig ben voor levering?
Bedankt!
Mvg
Ter info: Als Bpost deze zending van Prox gekregen heeft zou je van Bpost een mail moeten krijgen met track & trace
Neen, heb nog geen bericht ontvangen van BPost. Dit zal dus nog niet verzonden zijn. :-(
Bedankt!
@thejojo
Onze oprechte verontschuldigingen, het is me gisteren niet meer gelukt om dit door te sturen naar Bpost.
Ik heb je dossiertje nu doorgestuurd, morgen zal er iemand langskomen met een nieuwe decoder.
Je zal via mail een bar-code ontvangen, de oude decoder mag je in een doos doen samen met de stroomkabel en naar een postkantoor brengen.
In het postkantoor laat je de bar code scannen, men print een etiket af en dan wordt het doosje gratis teruggestuurd.
De afstandsbediening en HDMI kabel moet je thuis laten.
Nogmaals mijn verontschuldigingen.
Geert
@GeertC
Zeer vriendelijk bedankt voor de hulp en service!
Dit is perfect!
Een fijne dag verder!
Met vriendelijke groeten