Skip to main content
Vraag

Decoder werkt niet meer > warmt zeer fel op


Forum|alt.badge.img

Beste,

Sinds meerdere dagen wordt mijn decoder V5 compact steeds zeer warm na ongeveer 1u gebruik.

Dan valt het beeld ook weg. Na volledig uitzetten van de decoder gedurende ong.15 min en opnieuw opzetten, werkt deze terug voor even, enz…

Ik heb hem al op verschillende stopcontacten aangesloten (en de voedingskabel gecheckt), maar het probleem blijft bestaan.

Wat zijn de opties aub?

Bedankt voor de hulp!

Mvg

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

11 reacties

Martin
  • 33960 reacties
  • 14 september 2022

Prox forummedewerker kunnen morgen eventueel een omruiling voorstellen, of anders moet je nu nog naar de helpdesk bellen hiervoor 080022800


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 55 reacties
  • 15 september 2022

Geen probleem. Ik wacht wel even op antwoord hier op het forum.

:-)


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2219 reacties
  • 15 september 2022

@thejojo 

kan er morgen iemand langskomen van bpost met een nieuwe decoder?

 

Groeten

Geert


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2219 reacties
  • 15 september 2022

@thejojo 

 

Kan er morgen iemand van bpost langskomen met een nieuwe decoder?

 

Groeten 

Geert


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2219 reacties
  • 15 september 2022

@thejojo 

 

Kan er morgen iemand van bpost langskomen met een nieuwe decoder?

 

Groeten 

Geert


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 55 reacties
  • 15 september 2022

@GeertC,

Geen probleem. 

Perfect!

Bedankt voor de hulp! :-)

Met vriendelijke groeten


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 55 reacties
  • 16 september 2022

@GeertC 

Beste,

Gaat dit vandaag geleverd worden aub?
Of zal het maandag zijn? 

Kwestie dat ik aanwezig ben voor levering?

Bedankt!

Mvg


Martin
  • 33960 reacties
  • 16 september 2022

Ter info: Als Bpost deze zending van Prox gekregen heeft zou je van Bpost een mail moeten krijgen met track & trace


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 55 reacties
  • 16 september 2022

Neen, heb nog geen bericht ontvangen van BPost. Dit zal dus nog niet verzonden zijn. :-(

Bedankt!


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2219 reacties
  • 16 september 2022

@thejojo 

Onze oprechte verontschuldigingen, het is me gisteren niet meer gelukt om dit door te sturen naar Bpost.

Ik heb je dossiertje nu doorgestuurd, morgen zal er iemand langskomen met een nieuwe decoder.

Je zal via mail een bar-code ontvangen, de oude decoder mag je in een doos doen samen met de stroomkabel en naar een postkantoor brengen.

In het postkantoor laat je de bar code scannen, men print een etiket af en dan wordt het doosje gratis teruggestuurd. 

 

De afstandsbediening en HDMI kabel moet je thuis laten.

 

Nogmaals mijn verontschuldigingen.

 

Geert


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 55 reacties
  • 16 september 2022

@GeertC 

Zeer vriendelijk bedankt voor de hulp en service! 😀

Dit is perfect!

Een fijne dag verder!

Met vriendelijke groeten