Verrekening kredietnota laat op zich wachten sedert juni 2022

  • 15 September 2022
  • 5 reacties
  • 29 Bekeken

Tijdens Pinksterweekend 2022 veranderde ik van abonnement wegens reisproblemen. Order bevestigd door Proximus. De activatie echter gebeurde later dan 24u waardoor extrakosten. Proximus contacteerde mij voor meer uitleg en beloofde een kredietnota bij de eerstvolgende verrekening. Ondertussen vele weken/maanden later nog altijd geen actie en maar ik schrijven en Proximus beloven, beloven….. Ondervinden jullie ook zulke ervaring? Quote van Proximus “we helpen je graag verder” is blijkbaar niet van toepassing.


This topic has been closed for comments

5 reacties

Ter info: ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reputatie 7
Badge +3

@Michele P 

ik heb je dossiers bekeken en een mail gestuurd met meer uitleg.

Kan je eens kijken?

Je mag rechtstreeks reageren op de mail

Groetjes

Tina

Beste,
 

 

Er is verwarring alom.
 
Het gaat werkelijk over de abonnementwijziging in het Pinksterweekend. Het order werd onmiddellijk bevestigd met email maar de activatie van het hogere abonnement zelf kwam pas op dinsdag 7 juni. 
Deze te late activatie (,normaal binnen 24u) heeft geleid tot budgetoverschrijding van 54 eur. 
Hiervoor had ik klacht ingediend en Klantendienst had mij telefonisch gecontacteerd voor meer uitleg met de belofte deze onterechte overschrijding te annuleren via kredietnota. 
 
Na zovele beloften is dit nog altijd niet gebeurd. 
 
Het heeft absoluut niets te maken met afrekening juli, augustus. Daarop heb ik geen commentaar.
 
Er zijn al zoveel personen die zich met dit hebben beziggehouden. Ik wil dat dit opgelost geraakt en bovendien de schuld ligt niet bij mij van deze te late activatie.  Dank.
Reputatie 7
Badge +3

@Michele P  Je vraag 51276190 ( via mail) is reeds in behandeling bij Nele. Zij zal je contacteren over je dossier. Groetjes Luc

Dank u.

M POELMANS