Skip to main content

Ik heb geen telefonie noch mobiele data in het buitenland..... Kan ik iemand bellen vanuit UK ( met gsm can mijn vriend) om dit op te lossen? Mvg 

Ter info. Voor hulp van een proximus forummedewerker zul je moeten wachten tot maandag aangezien zij in het weekend niet langskomen hier. Zij kunnen maandag wel even natrekken of alles correct staat bij hen.

Indien je kunt bellen kan je wel de helpdesk bereiken voor eventuele hulp.

Heb je al geprobeerd door een ander netwerk te kiezen of dit helpt.

Het toestel volledig heropstarten mss ook eens proberen

PS: Contacteer onze klantendienst | Proximus


Telefoon al eens uitgeschakeld, geen soelaas 

Een medewerker aan de lijn gehad (telefoon van vriend) en die zei dat er gefraudeerd was met mijn nr 🤔. Binnen de 24 u zou het in orde zijn, nochtans is niet de eerste keer.... Iedere keer als ik naar het buitenland ga heb ik geen 4G (mobiele data)..... Afwachten dus maar morgen alweer naar huis.…

 


@BernardVicky  Dag, dit gaat waarschijnlijk aan de roaming instellingen hangen.   Menu-verbindingen----mobile en netwerken-- en hierin het schuivertje  bij ‘roaming’  aanschuiven. groetjes Luc


Reageer