Vraag

Vereenvoudiging/verplaatsen NTP-aansluiting

  • 18 September 2022
  • 4 reacties
  • 826 Bekeken

Goeiemiddag allen,

 

Wij zouden onze leefruimte willen verbouwen en ik heb een vraag omtrent de ntp-aansluiting.

Onze aansluiting komt vooraan de woning binnen, maar de modem staat centraal de woning, dus de aansluiting wordt in opbouw doorverbonden naar de technische ruimte waar de modem staat. Waar de aansluiting binnenkomt, zou een radiator moeten komen en ik vroeg mij af of die ‘doorverbinding in opbouw’ kan vereenvoudigd worden naar bv. 1 aansluiting? Ik hoop dat de foto in bijlage verduidelijkt wat ik bedoel:

 

Mvg, Nick


4 reacties

je kan alles aansluiten in je NTP2007 opbouwdoos (waar je TF2007 stekker op ingeplugd is) door de draadjes die verder lopen naar je modem aan te sluiten op de aansluitblokjes in de NTP2007. aangeduid als DSL (blauw aansluitblokje).

 

Alvast bedankt voor de info!

Ik kan er dan een inbouw van maken ook? Waar zou ik deze kunnen bekomen? Proximus Center?

Reputatie 7
Badge +4

 

 

Er is inderdaad ook inbouwmodel in hoeverre deze NTP2007 standaard in stock voorhanden zijn in Proximus centers is mij evenwel onbekend

Beest de reactie van een Proximus medewerker (moderator) vanaf morgen op dit publieke forum afwachten (eventueel indien nodig kan de vervanging zeker door een Proximus technieker uitgevoerd worden)

@SachaBaron vroeger, of het nu nog zo is weet ik niet,  zat er bij het DIY installatie bij de bbox zowel een opbouw- als een inbouwversie bij.

Reageer