Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
In de My Proximus app wordt steeds mijn oud klantnummer weergegeven en staat er dat ik geen producten heb.Hierdoor kan ik mijn Esim niet activeren met als gevolg dat ik niet kan bellen. Er is geen mogelijkheid om dit nieuw klantnummer toe te voegen in de app of om het klantnummer te wijzigen. Mijn oude klantnummer is toegevoegd aan mijn profiel.Iemand die me kan verder helpen:-het oude klantnummer te verwijderen-het nieuwe klantnummer toe te voegen-alleszins te zorgen dat ik het verbruik en de facturen van mijn huidig klantnummer kan volgenAlvast hartelijk dank
Geen proximus verbinding gsm
Op donderdag 21/12 telefonisch afspraak bezoek technieker gemaakt. Deze ging vrijdagmiddag 22/12 langskomen. Niemand gezien, noch iets vernomen. Evemin op vrijdag 29/12. Een week lang geen tv. Niet echt gemist. Overweeg stopzetten tv abonnement....3 dagen lang aan chat gehangen, soms parallel. Veel tech, weinig steun.
Sedert 29 december 2023 is fiber beschikbaar in ons gebouw.Ik heb nu internet maxi en tv, dus géén pack.Kan ik fiberinternet en tv krijgen zonder pack.Ergens gelezen dat de installatie dan 59€ kost. en niet gratis (begrijp ik)Want wanneer ik een pack moet nemen verlies ik mijn voordelen van gepensioneerde medewerker.
Voorheen was het mogelijk om via een standaard IP-adres, zoals 192.168.128.1, in te loggen op de router en diverse instellingen te wijzigen of te controleren. Dit is een standaardpraktijk die door internetproviders wordt toegestaan, omdat het gebruikers in staat stelt hun netwerk aan te passen aan hun specifieke behoeften en veiligheidsvoorkeuren. Door deze toegang te blokkeren, neemt Proximus een belangrijk element van persoonlijke autonomie en veiligheidsbeheer weg van zijn klanten.Een paar zaken van zo'n configuratie hiervan zijn te configureren via de Proximus applicatie. Deze voldoen niet! Ik voel me erg bedrogen dat ik hier achteraf achter ben gekomen. Door deze toegang te beperken en niet te communiceren, maakt Proximus het niet alleen moeilijker voor klanten om deze essentiële taken uit te voeren, maar vermindert het ook de transparantie en het vertrouwen dat essentieel is in de relatie tussen een serviceprovider en zijn klanten.Heroverweeg deze beslissing a.u.b. Niet elk ‘prob
Een paar weken terug is het rekeningnummer na vraag hier op het forum gewijzigd.Vanaf eind maart zou het verschuldigd bedrag dan via dit nieuwe rekeningnummer ( andere bank) via domiciliëring moeten afgehouden worden.Als ik de domiciliëring opdrachten van die bank bekijk vind ik dat nog nergens terug.Dien ik zelf nog iets te ondernemen om er zeker van te zijn dat dit op eind van de maand naar wens wordt uitgevoerd?
Beste,Eind februari hadden we problemen met onze tv-decoder, en werd na telefonisch contact met de klantendienst een nieuw exemplaar opgestuurd. Ook ontvingen we per mail een document om bij de oude decoder te voegen, en een bpost-verzendlabel. We volgden de instructies, en stuurden ons oude toestel terug (de tracking code laat zien dat dit op 8 maart bij Proximus werd ontvangen). Tot dusver geen probleem. Helaas bleek in de weken die volgden dat er ook met de nieuwe v6-decoder een issue was, en op vrijdag 1 april meldde ik dit telefonisch bij de klantendienst. Ik was aangenaam verrast dat op zaterdag 2 april al meteen een nieuwe v6-decoder werd geleverd, die sindsdien zonder probleem lijkt te werken. Wat er echter ontbrak, was de mail met het bij te voegen retourdocument en het bpost-verzendlabel. Ik belde opnieuw met de klantendienst, en daar was de uitleg “mijn collega zal per ongeluk aangevinkt hebben dat u die documenten per post in plaats van per mail wil ontvangen, dus dat zal
Op 11 december nieuwe iPhone besteld deze zou 15 december geleverd worden pakket is nooit toegekomen dus verdwenen via Bpost klacht ingediend en via Proximus woensdag een blad moeten tekenen dat ik het pakket niet ontvangen heb als je nu contact opneemt is de uitleg dat ze wachten op Bpost voor een onderzoek ja salu wi zeg ondertussen geen telefoon en geld ook weg tot ik een nieuw toestel krijg maar als je vraagt hoe lang krijg je geen antwoord wat een slechte service
BesteWe zijn laatst met mijn hele familie overgeschakeld van Base naar Proximus. Dat hebben we gedaan door 3 gsm’s te kopen op de webshop van Proximus. We hebben een mail gekregen waar we onze klantnummer van onze huidig provider (Base) in te geven maar de klantnummer die we hebben ingevoerd was fout. Dus die willen wij zo snel mogelijk rechtzetten. We hebben eventueel ook afgewacht voor een ander mail waar we via een link op een pagina terecht komen om onze juiste klantnummer in te geven, maar die hebben we niet gekregen. Kunt u ons a.u.b. zo snel mogelijk hier mee helpen? Indien nodig zet ik even de juiste klante nummers onder deze mail.BASE van Celal Keper (vader) : 1200633676BASE van Sila Keper (dochter) : 1200636579Deze is wel gelukt,BASE van Fikriye Ayranci (moeder) : 1200636579 Met Vriendelijke Groeten
Al een aantal weken blijft het scherm van mijn tv boven in de slaapkamer hangen. Ik probeer eerst zelf dit probleem op te lossen: kabels checken, modem aan/uit, decoder aan/uit en dit meerdere malen!Uiteindelijk besluit ik om toch naar proximus te bellen. Daar wordt een reset aangeraden, omdat ik dit nog niet gedaan had, denk ik dat dat de oplossing is voor mijn probleem.Na misschien een week 5x te resetten besluit ik, nadat ik op nieuwjaarsavond geen tv kan kijken, om ‘s ochtends op 2 januari weer te bellen. Na eerst dat onnozel menu te doorlopen en te horen dat ik zelf mijn problemen kan oplossen, krijg ik iemand aan de lijn. Mijn probleem blijkt heel moeilijk te verstaan, ik heb terug tv (maar waarschijnlijk vanavond niet!), dus heb ik geen probleem!Bij deze zal ik dan in het vervolg mijn factuur halveren aangezien ik geen tv kan kijken wanneer ik dat wil! Braaf en goed, maar onnozel ben ik niet!
"Op 27 september 2023 kreeg ik de foutmelding ´Het oproepnummer is niet correct. Voer een geldig oproepnummer in...´ bij het willen afrekenen van herlaadbeurd Pay&Go-kaart/-nummer. Proximus Pay&Go-kaart/-nummer van neefje geblokkeerd omdat kaart niet binnen het jaar herladen is geweest. Het deblokkeren met procedure ´IDENT´ e.d. lukte voor geen meter. Gevolg : nieuwe Pay&Go-kaart/-nummer gekocht. Alles aangepast in zijn mobiel + nieuwe nummer doorgestuurd naar zijn contacten ed. Gisteren 23-12-2023 vroeg mijn neefje wederom zijn kaart te herladen. Zonder te beseffen dat ik de aanpassing van zijn nieuw nummer in mijn mobiel niet uitgevoerd had, gaf ik bij de herlaadbeurd dus zijn oud nummer in, maar nu kreeg ik jammer genoeg géén foutmelding bij het afrekenen. Ik ontving een bevestiging van de herlaadbeurd via mijn Proximus-account + het bedrag is van mijn rekening afgegaan. Mijn neefje informeerde vandaag naar de herlaadbeurd, waardoor ik onmiddellijk naar zijn oud numm
Beste Ik heb een afspraak gemaakt voor de installatie van internet in mijn huis, en de monteur komt langs op 25/01. Ze garandeerden me 1 TB tijdelijk internet tot die tijd en zeiden dat dit binnen 5 minuten geactiveerd zou worden. Het is echter nu drie dagen geleden, en de beloofde 1TB wordt niet weergegeven in mijn Proximus-account; ik zie enkel mijn reguliere maandelijkse data. Kunt u bevestigen of dit correct is, of was er wellicht een fout in de belofte van 1TB? Dankjewel!
Op 15 september verdwijnt Pebble TV uit het pakket Pickx Mix NL. De reden is niet duidelijk: stopt de zender of vond Proximus het te duur? Maar geen vervanger. Ook na het verdwijnen van Studio 100 Hits begin dit jaar kwam er geen zender in de plaats. Nochtans zijn er genoeg mogelijke nieuwe NL-zenders voor Pickx Mix NL:Kinderen:Duck TV: https://www.ducktv.tv/ Nick Music: kindermuziek van de Nickelodeon-familie DreamWorks: nieuwe kinderzender die films en series uitzendt zoals All Hail King Julien en Dragons Race to the Edge. En verder:Crime & Investigation: misdaadzender, zusterkanaal van History Love Nature: documentairezender Horse & Country TV: paardensport en documentaires. Shorts TV: kortfilmzender Xite TV: muziekzender MTV 90’s en MTV 00’s: muziek uit de jaren negentig en 2000. CNBC Europe: beurszender met ook sport- en talkshowsDit is zeker geen volledig lijstje, maar kan dit als suggestie/idee naar de tv-dienst doorgegeven worden?Alvast bedankt.
Onmogelijk om Pickx TV te kijken op laptop wegens probleem met geolocation buiten Europa. Doch we kijken vanuit het exotische Dendermonde.Is er ergens een handleiding om dit probleem te verhelpen?
Online herladen | Proximus
Hallo, Zijn er nog happy house bezoeken aan te vragen?
Hey, vandaag was bij mij de elektriciteit uitgevallen. Nadat deze terug was opgestart heb ik geen Wi-Fi of LAN meer. Hebben jullie enig idee waar dit aan kan liggen?
OEPS werkt nu niet, probeer binnen enkele ogenblikken terug… Dat is het enige wat nog te zien is bij raadplegen factuur (na toezenden van email ); en, ook alle links naar “mijn producten”, enz werken niet, ondanks juiste inlogging Bij werken vanaf PC, voor alle duidelijkheid , en al sinds gisteren, dus enkele ogenblikken ????
Ik word herhaaldelijk opgebeld door +32475151230 (voicemailnummer Proximus): en wanneer ik terug bel krijg ik steeds te horen dat er geen boodschappen zijn voor mij. Ik heb altijd gedacht dat je enkel door dit nummer wordt gebeld als er iemand een boodschap op de voicemail heeft nagelaten of als er iemand geprobeerd heeft mijn nummer te bellen en op de voicemail terecht kwam...je krijgt dan ook te horen welk nummer dat geprobeerd heeft. Maar deze keer dus NIKS: ik word gebeld en er zijn gewoon geen boodschappen... Heb support gebeld: enige wat ze kunnen doen is die telfoonberichtjes gewoon uitzetten (ik krijg dan ook niks meer te horen als iemand geprobeerd heeft mij te bellen) of de voicemail volledig resetten... Wat een service zeg! Ik kreeg toen te horen dat 'het systeem' dat soms kan doen...die overbodige telefoonoproepen plaatsen, ik heb dan ook gevraagd dat ze bij Proximus dat systeem dan maar moeten corrigeren en dat ik er niks kan aan doen: ik betaal voor een goede service
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.