Vraag

nummer heractiveren

  • 7 March 2024
  • 4 reacties
  • 88 Bekeken

Kan ik mijn gsm nummer pay &go opnieuw activeren te laat bij het herladen... Ik wil mijn nummer niet kwijt.


This topic has been closed for comments

4 reacties

@Ymkclient

Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt: in dit geval o.a. het betrokken nummer waarover je probleem gaat.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@Ymkclient Juist navraag hierover gedaan.Als de termijn verstreken is bent u spijtig genoeg definitief het nummer kwijt.Groetjes,Joel

Beste,

 

Ik had gezien, dat voor dezelfde aanvraag, dit was doorgestuurd naar een collega. Die het nodige had gedaan om dit in orde te brengen. 

Gelieve dit even na te kijken, aangezien dit nummer gelinkt is aan al mijn professionele contacten en activiteiten. 

 

Alvast bedankt

 

Met vriendelijke groeten

 

Yves Kendall

@Ymkclient 

Gewoon ter info:
PX moderatoren komen pas maandag hier terug langs op het forum.