Vraag

m-commerce

  • 14 February 2022
  • 2 reacties
  • 26 Bekeken

hoe kan ik de m-commerce blokkeren ik heb het reeds geprobeerd via mijn GSM dit is blijkbaar niet gelukt kunnen jullie dit blokkeren hopend op een gunstig antwoord bedankt


2 reacties

Reputatie 7
Badge +2

@Lucien Temmerman 

Beste,

kan je in je forum profiel klantgegevens en betrokken nummer invullen aub?

Dan kunnen we dit verder nakijken.

Ter info:  Forum Profiel

Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

En laat ons iets weten als t ingevuld is….

vriendelijke groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Lucien Temmerman  Het gsm-nummer eindigend op 29, daarop staat de optie m-commerce niet actief. Het gsm-nummer eindigend op 54, daarop staat de optie m-commerce wel actief. Is dit voor jou in orde zo? Groetjes, Antonella

Reageer