Skip to main content
Antwoord

Retourlabel

  • March 8, 2024
  • 2 reacties
  • 598 Bekeken

Ik heb via de MyProximus app een internet box besteld zonder wifi booster, maar bij de retournlabel email staat ik moet de "oude" wifi booster ook terugtesturen. Moet ik het terugsturen en een niuewe bestellen of gevonne niet sturen?
Ordernummer: R4WEBSHOP023100001

Beste antwoord door Joel M

@c0balt De oude wifi booster moet je ook terug opsturen.Die kan storingen veroorzaken met de internet box.Via order R000000110000SXEKP heb ik u de juiste wifi booster laten toesturen.Leveringsdatum 13/03/2024.Groetjes,Joel.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 8, 2024

@c0balt De oude wifi booster moet je ook terug opsturen.Die kan storingen veroorzaken met de internet box.Via order R000000110000SXEKP heb ik u de juiste wifi booster laten toesturen.Leveringsdatum 13/03/2024.Groetjes,Joel.


  • Auteur
  • Apprentice
  • March 8, 2024

@Joel M Een dikke dank u.