Vraag

Korting voor trouwe klant

  • 4 March 2024
  • 6 reacties
  • 120 Bekeken

Reputatie 1

Beste,

Ik ben al meer dan 30 jaar trouwe klant van PX. Eind maart verloopt mijn getrouwheidskorting.

Ook stel ik vast dat er andere klanten zijn die meer korting krijgen dan ik. Kunnen jullie mijn korting verlengen en in positieve zin aanpassen?

Alvast bedankt


6 reacties

Er zijn voorwaarden verbonden aan kortingen, die qua bedrag (en duur?) o.a. afhangen van de afgenomen producten (wat zit er in het pack?). Sommige kortingen zijn ook niet verenigbaar.

PX medewerkers kunnen hieraan niets veranderen, maar kunnen enkel de korting toestaan voor maximaal 12 maanden.

Reputatie 7
Badge +3

@Paul_050  Je gaat een bericht van wijziging ontvangen. Groetjes Luc

Reputatie 2

Ik heb zonet ook mijn laatste factuur ontvangen met getrouwheidskorting, kan deze al verlengd worden?

Mijn gegevens zijn ingevuld

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Scottom we doen het nodige, bevestigingsmail volgt! Groetjes, Heidi

Reputatie 1

Ik heb juist mijn laatste aanrekening ontvangen en ik stel vast dat er geen enkele korting meer is toegepast. Kan dit kloppen of is er iets fout gelopen? De korting zou uiterlijk 4 maart ingaan.

Vriendelijke groeten,

Reputatie 7
Badge +3

@Paul_050De factuur van maart sluit men eind februari af voor het verbruik.Vandaar dat de korting er nog niet opstaat. De korting gaat vanaf de factuur van april terug zichtbaar staan.Groetjes,Joel.

Reageer