Vraag

Klacht ongevraagde installatie

  • 11 March 2024
  • 3 reacties
  • 125 Bekeken

Verleden maandag kwam ik thuis en zag mannen een zwart kastje plaatsen op mijn gevel. Hiervoor werden ook gaten geboord in de gevel op een manier die mij totaal niet bevalt. Toen ik om uitleg vroeg konden ze enkel in gebrekkelijk frans antwoorden dat dit ging om de installatie van internet, dan van Fiber, dan dat ik zogezegd die installatie gevraagd had. Het kastje is van Proximus. Ik had de indruk dat die mannen zelf niet op de hoogte waren van wat ze eigenlijk aan het installeren waren. Ik werd nooit gecontacteerd en op voorhand verwittigd of gevraagd of die installatie kon gebeuren. Ik vind dat totaal respectloos dat men zo maar in de gevel van de mensen gaat boren en dan nog zo'n lelijk ding op de voorgevel plaatst en een lelijke kabel over de gevel laat lopen zonder de eigenaars op de hoogte te stellen. Waarom werden wij hiervoor niet gecontacteerd ? Ik vind deze manier van werken totaal respectloos. Ik ben geen klant van Proximus en zal dat ook nooit worden wanneer ik deze werkwijze zie en ook rekening houdend met de tijd en moeite die het kost om Proximus te contacteren.

Ik had graag geweten waarom die installatie bij mij gebeurde ? Wat kan ik ermee doen ? Als dit moet dienen voor diensten waar ik geen gebruik van wens te maken, zou ik graag willen dat deze installatie ongedaan wordt en mijn gevel in originele staat hersteld wordt.


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Elskeco Kan u uw naam, adres en contactnummer invullen op uw profile bij Tickets.Dan maak ik hiervan een klachtendossier op.Groetjes,Joel.

@Joel M Ik vind geen onderdeel Tickets.  

@Elskeco 

dit kun je vinden in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) .
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of zoals hier als er om gevraagd wordt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reageer