Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Hallo,Vraag 1 : ik gebruik nog een ouderwetse vaste telefoon. En wanneer ik die al eens uit plug, dan valt telkens het internet uit.Heb een BBox3TV aansluiting loopt over Devolo’s, Magic 2 WiFi Next MultiroomGeen FIBER hier.Waar BBOX ingeplugged is, zit nog een (heel) oude splitter. Moet ik die eens vervangen, en zijn daar types in, waar ik moet naar kijken?----------2de vraag : Wanneer ik telefoon wil vervangen, een GPO 746 Wallphone, kan ik die op de 5pins stekker aansluiten, of moet dat op de BBOX? (ken er nikske van).groeten!
Hallo, Mijn internet is heel traag sinds de installatie van Proximus fiber. Ik heb moden een paar keer uitgezet , gewacht en terug aangezet. Het is een klein appartement dus geen booster nodig. Enkel mijn gsm aangesloten op het net
Beste, Ik heb een afspraak morgenvroeg met een technieker maar ondertussen draait alles weer goed.Zou deze afspraak kunnen ge-annuleert worden? Ik kan hem enkel herplannen in de afspraken-lijst. mvg
ik heb sedert oktober geen zicht meer op de facturen via my proximus.Is het mogelijk dit eens na te zien aub
Een andere gebruiker heeft dit probleem al vermeld: “Soms wanneer ik de decoder opzet na een paar uur start het beeld maar kan er bijvoorbeeld niet naar de menu gegaan worden. Ook van post veranderen lukt maar je kan geen info zien noch tv gids opvragen. Na reboot werkt alles weer. Ik moet dit elke dag wel 1 keer doen. “ Dit is zeer vervelend! Volgens mij probleem begonnen met laatste software update (enkele weken geleden, maar niet zo lang). Is er een oplossing op komst? Bedankt.
We hebben 2 maal een film gehuurd en 2 maal geen geluid bij het starten van de film daardoor hebben we 2 keer de zelfde film moeten betalen kan dit recht gezet worden? Nu zelfs opnieuw eerste huur film via sd en geen geluid, maar ook bij de HD film geen geluid. Weer 2x huur voor films zonder geluid. Kan hiervoor evenals een oplossing geboden worden?
Hallo Proximus,Telkens ik in het buitenland zit krijg ik de foutmelding pdp-identiteit niet geaccepteerd. Dit is al vele jaren bezig. Telkens ik terug ben bel ik met de klantendienst, doch telkens zonder resultaat. Jammer dat ik dit alleen in het buitenland kan testen/proberen dat het lukt. Ik wordt ook steeds doorverwezen en doorverwezen….Ondertussen al nieuwe sim-kaart gekregen, alle instellingen zijn ook telkens terug nagekeken maar steeds zonder resultaat. Jammer dat dit blijft duren. Ik betaal al jaren netjes mijn facturen (gezin van 5) en mobiele data zit hier toch mee in. Hopelijk komt er via deze weg eindelijk een oplossing. Alvast bedankt. groetjes Peter
Omdat ik verander van werkgever is mijn abonnement stopgezet en moet ik mijn prepaid identificeren. Omdat dit niet lukt, is mijn sim kaart gedeactiveerd. Ik kan mij niet identificeren omdat het systeem mijn postcode niet herkend, geen enkele postcode niet.Reeds 2x contact opgenomen met de klantendienst maar die hangen op omdat ze zeggen dat ze me niet kunnen helpen. Ik probeer het emailformulier in te vullen, maar krijg steeds de melding dat ik mij moet identificeren. Maar dat lukt dus niet.Kan iemand helpen aub?Dankjewel!
Beste,Ik gebruik de geadviseerde TP Link modem van Proximus op en locatie in de Ardennen die niet super is, maar het beste van wat er beschikbaar is.Tot enkele maanden terug haalde ik makkelijk 20 tot 30 Mbps… nu nog amper 2.Op min GSM met Proximus heb ik via 4G vlotjes 15 Mbps met de speedtest App.De router zelf geeft 100% signaal aan, ook de basic settings toont soms een hogere download snelheid. De App SpeedTest op mijn telefoon (via WIFI dan) en laptop tonen de werkelijke 2 Mbps… Ik heb al het kanaal aangepast zodat er geen andere WIFIs in de buurt een conflict geven.Maar ik zie naast de eigen WIFI ook een WIFI met een naam als WIFI_SRRCMxxx die mee gaat met het kanaal van de router. Iemand enig idee wat hier gaande is?Merci
Heb al veel gelezen, maar nooit geen eenduidige oplossing. Wat is de beste/goedkoopste simkaart ? Pay&go?M2M?Data?Abo?Intl.card?...???
Beste allen, Wij hebben inmiddels een jaar een Flex S pakket van Proximus. Tv werkt prima na de hulp hier op het forum (haperend beeld). We blijven echter problemen ondervinden met de downloadsnelheid van Proximus. via de app haal ik slechts 60mpbs op een goede dag. Mails ophalen doen de smartphones met veel tegenzin en moeite, en downloads op vb. een playstation5 duurt ongeveer 1-3 werkdagen (soms letterlijk). De kabel van Proximus tot bij ons binnen halen was geen pretje, de werkmannen waren uren bezig met onze oprit open halen, en het taalverschil maakte het onmogelijk om te communiceren. het betreft ook een nieuwbouw, maar zelfs via de bekabelde verbinding is slechts 20mbps realistisch. ik zend in bijlage een rommelige foto (excuses hiervoor) van onze installatie. Op de hoop dat een van jullie experts hier een fout kan terugvinden. Alvast enorm bedankt!
Heb je enkele minuten voor een korte test in verband met het HelpCenter op proximus.be? Met jouw feedback kunnen we de structuur en navigatie van onze hulppagina’s verbeteren. Voor de test, klik hier!Hartelijk dank voor je feedback! Kies je taal door te klikken op de balk rechtsboven
Al tientallen jaren zonder probleem bij Proximus. Sinds enkele maanden heel vaak telefoons met verstoring tot uitval van de correspondent en dit zowel binnen- als buitenshuis en dit bovendien op 3 verschillende toestellen binnen mijn abonnement. Op klantendienst ronduit boertig behandeld door correspondent die geen oplossing kon bieden. Wanneer ik zei dat het probleem zo erg storend en veelvoorkomend is dat ik bij gebrek aan oplossing geen andere keuze heb dan van provider te veranderen, wat geen dreigement is maar na zo vele jaren een spijtige noodzaak, schoot de medewerker uit zijn krammen “dat ik niet moest beginnen dreigen” en hij smeet gewoon de hoorn in……Graag een constructief initiatief….
Instead of being switched over to telenet, the numbers have been deactivated and I am being sent around in circles with no solution. How do I solve this mess as fast as possible?Now all my numbers have disappeared from myproximus. I hope they aren't lost.
Ik heb dit abbo van okt '23.Als we jan '24 zijn,is mijn abbo met 9€ omhoog gegaan.Dit is toch niet meer normaal.En ze verhogen deze keer het internet verbruik van 10 naar 12 Gb.Maar ik heb daar niet achter gevraagd en heb dat ook niet nodig.Je tekent een contract,maar heel eenzijdig,want proximus mag dat veranderen wanneer ze willen blijkbaar.Ben al bijna 30 jaar klant,maar ga toch uitkijken naar een andere provider denk ik.Begrijp niet dit zomaar kan.
Sinds enige tijd wil mijn proximus mail geen mails meer versturen, alleen ontvangen. Het werkt zowel niet via outlook als via de webmail. Hoe kan dit opgelost worden?
Hallo, Deze topic is blijkbaar afgesloten maar blijkbaar niet direct opgelost (sorry ligt misschien aan mij) Als ik mijn IP adres vergelijk met hetgene https://portchecker.co/check-it mij geeft, is dit niet hetzelfde, dus kan ik dit niet geconfigureerd krijgen… nog tips?
Via My Proximus had ik opgemerkt dar er nog een oude login was van enkel jaren geleden toen ik er nog klant was. Nadat ik dit jaar nieuwe klant bent geworden met het totale Fiber pack heb ik ook een nieuwe login aangemaakt voor My Proximus.Bij het inloggen kreeg ik de melding , laten we voor eenvoud gaan. Ik klikte erop en zag dus de oude gegevens staan. Heb de stappen overlopen en kreeg een fout melding. Dan heb ik dit door gegeven via de chat en de medewerker rade mij aan om te ‘schudden’ via de My Proximus app om op die manier het probleem te vermelden.We zijn nu enkele weken later en dit probleem is dus nog altijd niet opgelost en zelfs geen gehoor gekregen op die ‘feedback’.Leest er iemand wel deze ‘feedback’ ? Want op deze manier blijven de oude gegevens er in staan + de vermelding om voor eenvoud te gaan. Al wel eens terug geprobeerd om te vereenvoudigen + cashe en cookies geleegd en opnieuw geprobeerd allemaal zonder enig resultaat.Mijn gegevens zijn ingevuld via mijn instellin
Beste,Pickx vraagt om mijn “consent” maar geeft niet duidelijk aan voor wat het consent wilt, bij meer info staat niets. Dus ik weiger en dan krijg ik al enkele dagen de melding dat mijn update niet geregistreerd kan worden. Ik heb al enkel keren ingesteld dat ik niet wil dat Proximus informatie opslaat van mij. Ik ga daarover mijn mening niet veranderen. 1 keer weigeren zou, voor een klant vriendelijke firma, genoeg moeten zijn. Hoe stop ik deze hinderlijke pop up zonder toestemming te geven om mijn gegevens te registreren?Alvast bedankt voor uw reactie
Bij het aanmaken van een extra mailbox kan ik alle info invullen, maar bij het verzenden krijg ik een foutmelding. (Technische storing). Verschillende browsers geprobeerd. Resultaat blijft hetzelfde. Graag zsm een oplossing. Gr. Marc
Sinds 2 maanden heb ik ook een android box op mijn slaapkamer staan , daarvoor had ik zo een V7 staan, en nu opeens kan ik de zender vtm gold niet meer vinden in mijn zenderlijst er komt voor zender staat niet meer in je abonnement , is zeer vervelend want ik kijk er veel naar , en de serie sturm der liebe zenden ze daar op uit en opeens kan ik geen enkele opname meer bekijken, en op onze 1ste android box die in de living staat , werkt alles wel, echt zo gek , al meermaals de helpdesk gebeld maar ze weten niet hoe het komt, maar ik wil dit oplossen zodat ik alles kan zien op mijn kamer .
Hello, I have a google nest wifi router and it’s connected to the proximus internet box router. So the current is like this; Fiber modem → Proximus internet box → Google Nest Wifi router My question is, can I remove the proximus internet box and connect google router to the fiber modem directly? When I try to connect directly, google router couldn’t establish internet connection(it works flawless behind the proximus internet box). So I entered the PPPoE credentials in the google router but still didn’t work. Do I need to keep proximus router(internet box) in order to use my own google router?
Vanaf 16 Januari Discovery ID bij Telenet in BASIS pakket..En Proximus ???..Na Star TV, BBC ENT,BBC Prime, Stinray Classics, Nick jr,History, ( BETALEND BIJ PROXIMUS ) !dat bij de concurrentie in basis pakket zit !!
Ik tracht via de app een nieuwe modem te bestellen maar krijg de melding dat mijn b-box helaas niet kan vervangen worden. Ter info, deze lmiddag eeds 3 medewerkers aan de lijn gehad maar voor ze antwoord kunnen of willen geven word de lijn verbroken. Zéér frustrerend.
Beste, tot een tijdje geleden kon ik een vertrouwd mail-adres uit het spamfilter houden door het betreffende adres in mijn webmail adresboek te plaatsen. Werkt die workaround niet meer?In dat geval: Kan ik als ontvanger van een mail zelf niks meer doen om een mail-adres te vertrouwen??ps: Zelfs de reply-mails van meldingen van spam aan safeonweb.be geraken in de spamfilter.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.