Vraag

Storing Centrumlaan Ninove

  • 25 March 2024
  • 7 reacties
  • 74 Bekeken

Beste,

sinds maandag 18/03 zijn er blijkbaar storingen op de Centrumlaan te Ninove. Er is geen Wifi, TV noch telefonie. Een technieker van één van jullie onderaannemers kwam langs op zondag 17/03, dit lijkt de situatie niet verbeterd te hebben, maar eerder verslechterd. Elk contact met jullie algemene nummers bevestigt dat er een storing is. Mogen wij dan ook vernemen welke stappen jullie ondernemen om de storing te verhelpen?

Zouden jullie ook kunnen meegeven op welke manier de burger het beste geïnformeerd geraakt over de problemen die zich voordoen in zijn straat?


7 reacties

@JoL81 

Omdat de PX forummedewerkers verder zouden kunnen natrekken wat de huidige toestand is en om meer informatie te kunnen geven, morgen als ze de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of indien er nog om bijkomende info zou gevraagd worden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Het Forumprofiel is ingevuld, maar ik snap het nut niet. Controleer niet de lijn op mijn account. Dat heeft geen zin. Ik meld de problemen voor iemand anders. Aangezien het blijkbaar een algemeen probleem is, moeten jullie toch al kunnen zeggen wat er aan de hand is in Ninove op de Centrumlaan? Noch telefonisch, noch via de Proximus shop in Ninove geraken we iets wijzer. Vertraag dus aub de boel niet. Communiceer en schiet in actie!

Daarvoor moet eerst een PX moderator op je topic reageren die zijn niet constant online op het forum. 

Maar in principe als iemand belt naar de helpdesk 0800 22 800 en krijgt als antwoord “er zijn momenteel problemen in je regio ”  dan wilt dit ook zeggen dat PX op de hoogte is en daar mee bezig is. 
Zij kunnen ook niet altijd bepalen wanneer een panne zal opgelost zijn.

Anders kun je nog eens 0800 22 800 proberen of je al een andere melding krijgt.

Dan maar hopen dat een PX moderator hier binnenkort op je topic reageert.

PS:
Ik meld de problemen voor iemand anders

Je kan ook in je → ForumProfiel onder ticket vermelden voor wie je het meldt, zijn adres of telefoonnummer …..

Beste, ik heb ook gedaan wat u gevraagd heeft. Telefoonnummer van de betrokkene doorgegeven via het forumprofiel. Ik vind wel dat Proximus aan hun klanten een brief mag sturen wanneer het probleem niet binnen x-dagen kan opgelost worden. Communicatie is jullie business. We zijn compleet in het ongewisse en al een week zonder verbinding. Gaat de betrokkene ooit gecompenseerd worden?

@JoL81

Ik ben niet van Proximus zelf en probeer zoveel mogelijk je verder te helpen en info te geven.

Maar als ik het goed begrijp heb je zelf geen probleem met je proximus verbinding, dan zou je evt kunnen via 0800 22 800 (elke dag tot 22u) het probleem van de betrokkene kunnen doorgeven.

In verband met compensatie dit kan maar pas bepaald worden voor de betrokkene nadat de herstelling gebeurd is en alles terug werkt.

NB: het is wel zo dat het hier op het forum enkele dagen kan duren vooraleer er op alle berichten kan geantwoord worden, na 18u30 bv is er ook niemand van hen meer aanwezig op het forum.

Je zou ook evt via een chat kunnen proberen waar je dan aangeeft dat je een medewerker wilt en het om een technisch probleem gaat. zie “Chat met ons” → hier 
PS: in een apart bericht hieronder zal ik een vb zetten hoe je via de chat sessie direct met een medewerker in contact kunt komen.

En nog ter bijkomende info Proximus moderatoren zijn te herkennen aan dat PX-symbool naast hun naam , zoals bv :

 

 

@JoL81 Hieronder een voorbeeld wat ik (user) ingevoerd heb (in het vet aangegeven) op de Chat sessie:
================================================
Vandaag
Proximus Assistant
Welkom bij Proximus! Ik ben Proximus Assistant, klaar om je verder te helpen 🤖 Wat kan ik voor je doen? 18:53
_______________________________________________
user :
medewerker 18:53
_______________________________________________
bot :
Proximus Assistant
Om er zeker van te zijn dat ik je met de juiste collega doorverbind 👩👦🏽 en om te kijken of ze momenteel beschikbaar zijn, mag je me hieronder je vraag kort stellen 👇18:53
_______________________________________________
user :
Technisch probleem 18:54
_______________________________________________
bot :
Proximus Assistant
Ik zoek de juiste collega voor je. Op dit moment is de gemiddelde wachttijd minder dan 5 minuten. 18:54
We zoeken naar een vrije medewerker

Proximus Assistant

Ik zoek de juiste collega voor je. Op dit moment is de gemiddelde wachttijd minder dan 5 minuten.18:54

We zoeken naar een vrije medewerker

Reputatie 7
Badge +3

@JoL81 Hieronder een voorbeeld wat ik (user) ingevoerd heb (in het vet aangegeven) op de Chat sessie:
================================================
Vandaag
Proximus Assistant
Welkom bij Proximus! Ik ben Proximus Assistant, klaar om je verder te helpen 🤖 Wat kan ik voor je doen? 18:53
_______________________________________________
user :
medewerker 18:53
_______________________________________________
bot :
Proximus Assistant
Om er zeker van te zijn dat ik je met de juiste collega doorverbind 👩👦🏽 en om te kijken of ze momenteel beschikbaar zijn, mag je me hieronder je vraag kort stellen 👇18:53
_______________________________________________
user :
Technisch probleem 18:54
_______________________________________________
bot :
Proximus Assistant
Ik zoek de juiste collega voor je. Op dit moment is de gemiddelde wachttijd minder dan 5 minuten. 18:54
We zoeken naar een vrije medewerker

Proximus Assistant

Ik zoek de juiste collega voor je. Op dit moment is de gemiddelde wachttijd minder dan 5 minuten.18:54

We zoeken naar een vrije medewerker

@Martin  Wat wil je bereiken met dit antwoord. Stop met dit forum te vervuilen met  antwoorden/opmerkingen die niet ter zake zijn.

Reageer