Vraag

geluid en beeld niet synchroon


kregen vorige week een nieuwe decoder V7(Android) toegestuurd- hebben nu veelvuldig problemen dat beeld en geluid niet gelijk lopen( wa s met andere decoder nooit) iets aan te verhelpen???


368 reacties

Proximus forummedewerkers kunnen wel een aanpassing doen van je TV profiel.
Dus gewoon afwachten tot er morgen hier iemand van hen de draad opneemt.

Reputatie 7
Badge +4

@Eddy_0105 Ik heb 2 aanpassingen gedaan op het profiel van je lijn. Kan je even bekijken of het nu beter is ? 

Beste, ons geluid loopt al 2 dagen niet samen met het beeld. Kan iemand me hier bij helpen? Dank je

Reputatie 7
Badge +3

@K.P 

je mag je klantnummer even toevoegen aan je profiel, dan kijken we dit eens na

 

Geert

Bij ons is dit al weken aan een stuk het geval, kan dit bij ons ook bekeken worden aub? Klantnummer staat in m’n profiel.

Klantennummer staat in profiel. Dankjewel 

Reputatie 7
Badge +4

@K.P @Ttzk Ik heb aanpassingen gedaan op jullie lijn. Kunnen jullie eens testen of het nu beter is ? Eventueel je decoder ook eens herstarten.

Beste @HadewychT

 

Kunt u voor mij ook eens kijken?

 

Bedankt!

FYI: maandag pas komt hier iemand van Proximus zelf terug langs op het forum.

Ik heb dit probleem al een paar maanden. 

Als het geluid op "automatisch" staat heb ik dit lipsync probleem. 

Als het geluid op "geen surround sound nooit gebuiken" staat heb ik het probleem niet.

Kunnen jullie dit voor mij ook oplossen aub?

Reputatie 7
Badge +3

@Doxie en @Brendanvb 

het zou nu in orde moeten zijn.

Eventueel de decoder eveneens nog eens herstarten.

 

Groeten

Geert

Ik heb een V7 decoder en mijn beeld en geluid loopt niet synchroon, wat kan ik hieraan doen? 

proximus kan dit alleen door een instelling te doen, morgen komen de Prox forummedewerkers hier terug langs om je hiermee verder te helpen.

Reputatie 7
Badge +5

@ian.v Ik heb je instellingen aangepast. 

Hier ook last van audio sync issues. Ik weet niet wat jullie precies doen maar kan het ook op mijn profiel/account gedaan worden? @DaisyS @GeertC @HadewychT 

Reputatie 7
Badge +5

@jnsvr Ik heb een aanpassing gedaan. Kan je dit eens bekijken? 

Ook ik heb hier problemen mee. Ik ben nog maar enkele weken klant bij jullie...

Reputatie 7
Badge +4

@stijnh97kontich Ik heb ook op uw lijn een aanpassing gedaan. Kan u eens testen of het zo beter is ? 

Beste, 

 

Kan dit ook voor mij opgelost worden? 

Bij opnames en replay lopen geluid en beeld niet synchroon

Reputatie 7
Badge +4

@Victoria05 Ik heb de aanpassingen ook op uw lijn gedaan

Ook hier hebben we last van het veelvoorkomend probleem: beeld en geluid lopen niet synchroon. Zeer irritant om praat- en zingprogramma's te volgen. Kan proximus bij ons ook instellingen bekijken?

@jnsvr Ik heb een aanpassing gedaan. Kan je dit eens bekijken? 

Jammer genoeg geen verbetering. Wat wordt er precies gedaan? Want kan ik, of jullie, nog doen? @DaisyS 

 

Hier zelfde probleem, graag aanpassen.

Dank u

Reputatie 5
Badge +2

@Mario uyt Ik heb een aanpassing gedaan op uw lijn. Kan je testen of het nu beter is?

Reputatie 5
Badge +2

@jnsvr Ik heb nogmaals een aanpassing gedaan aan de lijn. Kan je testen of het nu beter is?

Reageer