Vraag

Hoe lang wachten op simkaart?

  • 26 March 2024
  • 5 reacties
  • 45 Bekeken

Hallo,

Ik heb een business abonnement en heb via de my proximus app een nieuw bijkomend gsm nummer met simkaart aangevraagd. Ik heb hier een bevestigingsmail van gekregen.

Hoe lang duurt het gemiddeld tegen dat je de simkaart in de brievenbus krijgt?

 

Alvast bedankt!


5 reacties

Ter info:

normaal kan dit toch maar een paar dagen duren 

Maar omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Dpenet afhankelijk van de post, een drietal werkdagen. Indien dringend nodig kun je ook een simkaart ophalen in een Shop! Groetjes, Heidi

Ik heb ze indrdaad dringend nodig, ik kan ondertussen het nummer zien in myoroximus. Is het dan nog mogelijk om ze op te halen in een shop? Of is deze nu definitief onderweg let de post. Bedankt!

Simkaart is zonet reeds aangekomen. Dus bedankt voor de snelle service 😁

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Dpenet fijn om te lezen! Graag gedaan! 😊

Reageer