Op 13 maart een overnameformulier ingediend via mail naar hbs.cessions.nl@proximus.com. Mijn mobiel nummer moest van een ‘Enterprise account’ naar een Pay&Go overgezet worden.
Op vrijdag 15 maart belt een medewerker van proximus mij hiervoor en midden het gesprek valt de verbinding weg en ben ik sinds dan niet meer bereikbaar.
Na urenlang telefoneren met support en intussen 2 bezoeken aan een proximus store krijg ik te horen dat mijn nummer is gedeactiveerd. Er is een case lopende maar de medewerker verteld mij dat de kans klein is dat ze dit gaan kunnen oplossen… Ik heb mijn nummer intussen ruim 20 jaar en heb talloze accounts en diensten lopende die 2-way verificatie vragen. Dit is een kleine ramp voor mij.
Ik krijg overal te horen dat ze er mee bezig zijn maar niemand kan me concreet vertellen hoe dit uberhaupt mogelijk is en hoelang dit nog gaat duren. Ik ben al een week onbereikbaar en heb uit frustratie dit Mobistar account moeten aanmaken omdat ik nog geen klant was met de nummer van iemand anders want er wordt altijd verificatie via sms gevraagd…