dit vond ik op internet:
Om je Arlo Go 2-camera alleen met LTE in te stellen:
Start de Arlo Secure-app.
Tik op het tabblad Apparaten op Nieuw apparaat toevoegen.
Tik op 'Camera's'.
Tik op Ga 2.
Tik op Doorgaan.
Volg de instructies voor het installeren van je simkaart zoals weergegeven in de Arlo Secure-app en tik vervolgens op Doorgaan.
Ga voor meer informatie naar: Hoe installeer ik een simkaart in mijn Arlo Go 2 Camera?
De LED voor je Arlo Go 2 moet blauw knipperen. Als de LED niet blauw knippert, drukt u op de synchronisatieknop aan de onderkant van de binnenkant van uw camera.
Tik op Doorgaan om door te gaan met het onboarden van je Arlo Go 2.
Houd de QR-code die wordt weergegeven in de Arlo Secure-app, 4-6 inch voor je Arlo Go 2.
De Arlo Go 2 speelt een gong af zodra de QR-code wordt herkend. Als je camera geen gong afspeelt, ga je naar: Mijn Arlo-camera scant de QR-code niet tijdens de installatie
Tik op Doorgaan.
Heb je deze handleiding gevolgd?
En ook
En een domme opmerking (want die zijn er ook), is de batterij van de Arlo opgeladen?
U kunt hiervoor om het even welke SIM-kaart / mobiel abo gebruiken (uiteraard mits voldoende GB/maand indien opslag via cloud)
Een Proximus moderator op dit publieke forum kan aan het betrokken mobiele nr een “echt” public IP adres laten toekennen, maar voor zover ik de handleiding begrijp is dit bij gebruik van de app niet vereist
Go2_Camera Gebruikershandleiding.pdf
zie problemen oplossen vanaf p.65
Met een “echt” public IP nr (courant gebruikelijk op vaste netwerken, maar nog niet gebruikelijk op mobiele netwerken) kunt u de camera in principe vanaf het vast/mobiele internet direct/rechtstreeks aanspreken met het betrokken adres
@M_016
Uw link = “Go2_Camera Gebruikershandleiding.pdf”
bevat geen onderliggende link!
@Maarten De Cock het sim paswoord uitzetten is ook soms nodig, je kan het maar proberen.
Ik heb de handleiding van de Arlo GO2 gevogld. Na het scannen van de QR code wordt de camera niet gevonden door de app. Op wifi lukt dit wel dus mij lijkt het dat de camera geen connectie krijgt met het mobiel netwerk.
Het abbo is mobile flex S 12 GB data. Dus dat zou ruim voldoende moeten zijn.
Hoe zet je het sim paswoord uit?
Al geprobeerd als je de sim in een gsm steekt om het sim paswoord uit te zetten?
bv pincode-uitschakelen-android
Pin code van de sim kaart uitschakelen via een telefoon heeft het probleem opgelost.
Bedankt @Martin voor de tip!