Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Hallo,Ik heb een business abonnement en heb via de my proximus app een nieuw bijkomend gsm nummer met simkaart aangevraagd. Ik heb hier een bevestigingsmail van gekregen.Hoe lang duurt het gemiddeld tegen dat je de simkaart in de brievenbus krijgt? Alvast bedankt!
ik heb een iphone via mijn abbonement maar zou deze willen wisselen naar een samsung toestel kan dit
Het was al eerder doorgekomen dat BBC Entertainment zal stoppen en het is ook bevestigd: op 31/03 stopt de zender. Opnieuw een zender minder bij Pickx Mix NL.Bij enkele Nederlandse providers zijn BBC Four (met Cbeebies overdag) en BBC Three (met CBBC overdag) er recent gekomen, gaat Proximus deze twee zenders (opnieuw) aanbieden in Pickx Mix NL als compensatie?Kan de tv-dienst dit bekijken? @HeidiEAlvast bedankt
He, Iemand een idee of het mogelijk is een Proximus mobiel nummer tijdens bepaalde uren van de dag door te schakelen? Is in dit geval binnen kantooruren naar een vast nummer. Ronny
Beste,sinds maandag 18/03 zijn er blijkbaar storingen op de Centrumlaan te Ninove. Er is geen Wifi, TV noch telefonie. Een technieker van één van jullie onderaannemers kwam langs op zondag 17/03, dit lijkt de situatie niet verbeterd te hebben, maar eerder verslechterd. Elk contact met jullie algemene nummers bevestigt dat er een storing is. Mogen wij dan ook vernemen welke stappen jullie ondernemen om de storing te verhelpen?Zouden jullie ook kunnen meegeven op welke manier de burger het beste geïnformeerd geraakt over de problemen die zich voordoen in zijn straat?
Goede morgenwij zij volop bezig ons mobiel netwerk te vernieuwen samen met Orange.Op de sites van de overheid worden onze site codes vermeldNa de swap word aan site eennieuwe code gegeven (staat vaak vermeld op de straat kasten52APS nu OVAPS.Brussel leefmilieu vermeld de nieuwe naam bij het afleveren van het conformatie attestCadastre des antennes émettrices stationnaires de Wallonie gebruikt ze ook al af en toeOmgeving Vlaanderen gebruikt ze nog nietwaarom gebruiken we de nieuwe ,namen niet overal bij het aanvragen van conformatie attest
Mijn vrouw heeft op haar GSM al lange tijd geen internetverbinding van zodra wij de grens over gaan.Wij zien hiervoor al tig keer naar proximus center geweest, al tig keer via de telefoon iemand aan de lijn gehad. Ze komen allemaal met dezelfde antwoorden (heropstarten, instellingen nalkijken, ...) en NIKS werkt. Telkens moeten we iets anders proberen en dan laten weten als we in het buitenland geweest zijn of het hielp maar zonder resultaat. Ik probeer een deftig e-mail adres vast te krijgen om een mail te sturen naar een echte technieker of IT-er die er iets aan kan doen (die telefonisten kunnen het ook niet helpen dat ze het niet kunnen oplossen, ze doen ook maar hun job) maar dat lijkt onmogelijk….Na al die jaren zijn we dit echt wel BEU!
Graag had ik een gratis Wifi booster ontvangen. Ik heb een flex pack met een vaste lijn.Dank bij voorbaat.
Begrijp ik het goed dat dit niet goed werkt samen? Je hebt in theorie de booster V2 nodig?Bij de eerste installatie van de bbox installeerde de Proximus installateur twee boosters in de woning. Nu bij het switchen naar de internet box kreeg ik maar 1 mee gestuurd. Een tweede zou ik moeten betalen? Waarom dit verschil?
Ik wil men eigen prive router gebruiken achter mijn bbox 3v+. Maar ik krijg foutmeldingWat ik gedaan heb:aangesloten via volgende stappen:https://en.avm.de/service/knowledge-base/dok/FRITZ-Box-7530/265_Setting-up-the-FRITZ-Box-for-use-with-another-DSL-modem/na procedure geeft hij aan dat er internet connectie is (maar werkt niet)Wanneer ik daarna diagnostics laat runnen op men fritzbox zegt hij volgendeinternet connection: IPv4 :connected, Proximus, IPv4 addres: XX.X.XX.XXXweb service cannot be reachted: check the connection to your internet provider.Iemand anders bekend wat mogelijke oplossing is?
Ik heb onlangs een 4g camera gekocht (arlo go2) en een simkaart in een proximus winkel gaan halen hiervoor. In de winkel heb ik speciaal vermeld dat dit voor een beveiligingscamera is. Helaas krijg ik geen verbinding met de camera. Als ik de sim kaart in een gsm steek werkt deze wel. Ik lees hier op dit forum iets van een public ip?
Onze B-Box3 dateert van september 2014. OneSSID is actief.De B-box is 3 jaar geleden mee verhuisd naar ons nieuw appartement. Onze wifi is (was) sindsdien erg goed (naar mijn begrippen) en hing rond de 45-46 Mbps down en soms tot wel 21.6 up, veel sneller dan voordien (38 en 9).Sinds enkele weken geeft de MyProximus app - de plus versie is blijkbaar nog niet beschikbaar - een “probleem” aan. Het netwerk is maar “redelijk” en smart wifi is niet actief. Smart wifi is uitgeschakeld en dat is het, alle verdere stappen zijn niet mogelijk in de app.Daarvoor was wifi nochtans in orde. Sterker (?) nog: een tijdje terug had ik de B-box een paar dagen uitgeschakeld en dat gaf een foutmelding in de app. Nu is de B-box weer een tijdje uitgeschakeld geweest en ik verwachtte een andere foutmelding dan de wifi is redelijk te zien. Niet dus.De wifi snelheden variëren enorm en gaan van 10 tot 45 MbpsVolgende metingen zijn met tussenpozen genomen, binnen een tijd van anderhalf uur. En de upload blijft
Hallo , wij hebben sinds woensdag 20 maart fiber aansluiting met de nagelnieuwe TV box ( denk dat dit de V7c) is. Wifi gaat supersnel , zowel op laptops als op de smartphones , daar geen probleem.Wat WEL een probleem is : Elke morgen moeten wij de TV box opnieuw resetten , als we namelijk alles opstarten dan hebben we enkel een klein beeld linksboven op onze TV , na een reset ( instellingen → instelling toestel → apparaatvoorkeuren → over → resetten → alles wissen ) , start de TV box opnieuw op , moeten we alles opnieuw instellen ( wifi , enz … ) en dan hebben we weer goed beeld . Wordt de tv en tv box voor enkele uren uitgezet , dan moeten wij telkens opnieuw de tv box resetten.Dit kan toch niet de bedoeling zijn !!!! ps : onze TV is een nieuwe SAMSUNG smart tv ( SAMSUNG TV QE65Q70B - 65 inch ) , we hadden voordien Orange en daar NOOIT problemen gehad .Volgens mij ligt het aan de nieuwe TV box .Ik heb reeds vanalles geprobeerd , maar feit is dat het nog maar een recent nieuw produc
kregen vorige week een nieuwe decoder V7(Android) toegestuurd- hebben nu veelvuldig problemen dat beeld en geluid niet gelijk lopen( wa s met andere decoder nooit) iets aan te verhelpen???
Nieuwe decoder (V7) ontvangen. Wanneer ik ‘s morgens TV opzet geen geluid. Als ik dan een app (youtube) gebruik is wel geluid, dan daarna op gewone TV ook wel weer geluid.TV is met originele HDMI kabel verbonden met decoder.Wie kan me zeggen wat er hapert en hoe ik dit kan oplossen?DankJos
Vandaag ontving ik ongevraagd een aanvraag tot fiber installatie via onderstaande e-mail van Proximus.Hierop reageren via reply is onmogelijk en een e-mail adres om een formele geschreven klacht in te dienen is onmogelijk op de website van Proximus te vinden. Bij deze plaats ik dus mijn klacht maar op het forum, in de hoop dat Proximus hier mee aan de slag gaat.Ik heb enkel, tijdens het telefoontje van de medewerker, erin toegestemd dat men mij, op het moment dat men fiber in de wijk van mijn gemeente zou uitrollen, zou contacten om na te gaan of ik al dan niet interesse zou hebben om me eventueel op dat moment aan te sluiten. Dit is totaal iets anders dan een bevestiging voor fiber installatie !!! Beste,Zoals aangegeven, ik heb deze installatie helemaal niet besteld. Ik verzoek u dus met aandrang deze aanvraag tot installatie bestelling te annuleren.Gelieve te noteren dat ik deze handelswijze van ongevraagde installatieaansluiting helemaal niet op prijs stel.Bij herhaling van dergeli
Hallo,Ze hebben onlangs fiber binnen gelegd. Maar nu werken mijn camera’s niet meer op wifi. Deze werken alleen op 2,4 GHz.Weet iemand hoe ik dat eventueel kan oplossen. Want heb geen zin om ze met kabels aan te sluiten. Spijtig wel dat ze dat niet allemaal in orde brengen tijdens de installatie van fiber
Moet ik de router anders instellen zodat een leddevice die 2.4G vraagt zich kan verbinden op mijn wifi?Hoe doe ik dat?
In februari 2023 heeft men in onze straat de vooraanleg gedaan en is de blauwe glasvezelkabel bij me binnen gelegd (kastje Fiberklaar).Na meer dan een jaar - en talloze contacten met klantendienst die me telkens een ander verhaal vertelden - ben ik nog steeds niet kunnen switchen naar een Fiber abonnement. En vandaag krijg ik het antwoord dat mijn adres als GPON 701 niet Home Terminated in het systeem staat en de ganse straat een brownfield is. Je moet het maar snappen…Maar dus na meer dan een jaar heb ik nog altijd geen Fiber abo en zeggen ze bij de klantendienst “je moet geduld hebben”...en ik wil best geduld hebben maar er zijn grenzen.
Ik zou graag m’n gsm nummer heractiveren (0491xxxx40).Ik ben veranderd van werk en mijn vorige werkgever heeft mijn abonnement dus stopgezet. Helaas was ik te laat om een nieuw abonnement te nemen waardoor mijn nummer niet meer actief is.
Ik zou graag m’n gsm nummer heractiveren .Ik ben veranderd van werk en mijn vorige werkgever heeft mijn abonnement dus stopgezet. Helaas was ik te laat om een nieuw abonnement te nemen waardoor mijn nummer niet meer actief is.
Beste,Aangezien de chatfunctie in de applicatie zeer tegenwerkt plaats ik hier op dit forum mijn probleem.Een maand geleden heb ik contact opgenomen met de helpdesk om mijn BTW-nummer toe te voegen aan de factuur. Maar ik zie dit nog altijd niet (op de nieuwe factuur)?Daarnaast had ik ook via instellingen (in de app) aangegeven dat ik facturen enkel nog via email wil verkrijgen (niet via post). Echter kreeg ik mijn nieuwe factuur weer via post (ik zie onder instellingen wel nog altijd 'Aanvraag activering mail lopende'). De aanvraag is na enkele weken nog niet in orde? Of is er iets fout gegaan? Alvast heel erg bedankt!Groetjes
gewoon een vaststelling.Tv gids in Apple tv is vanaf vandaag in horizontale uitvoering beschikbaar.Hele verbetering!
HalloIk wou voor mijn dochter een nieuwe telefoon via joint offer .Echter word dit geweigerd door probleem betalingen.Betalen al jaren via domicelering, had in de winkel al gebeld en geen openstaande rekeningen.Ze gingen het onderzoeken, ondertussen al iemand van proximus op voicemail ingesproken Dat het OK is .Bij proximus winkel staat echter dat ze niet meer dan 20 euro krediet mogen geven.Probeer proximus telefonisch te bereiken, lukt totaal niet , via chat kom ik ook niet verder.Dus graag hulp via hier
Hallo mede-Pickxers,ik woon in de Duitstalige Gemeenschap (beter bekend als “de Oostkantons),postcode 4730.Omdat ik oorspronkelijk afkomstig ben uit Limburg, zou ik graag naar mijn favoriete zender TV-Limburg ontvangen.Volgens de zenderlijst zou deze zender ook in Wallonie beschikbaar moeten zijn op kanaal 737.Helaas is op deze positie geen zender beschikbaar.Kan iemand mij helpen om dit probleem op te lossen?Als ik de decoder volledig zou resetten, neem ik aan dat ook mijn opnames verdwenen zijn?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.