Skip to main content

Sinds dat ik me telefoon heb overgenomen gaat alles mis.

 

Ik kan geen beheerder worden omdat ik wss 2 klantennummers heb en factuur heb ik nog niet gekregen dus daarmee kan ik ook niets want deze kan ik niet zien omdat ik geen beheerder ben, Al paar keer gebeld met proximus klantenservice en heb ik de raarste dingen gehoord. Iets met je telefoon schudden wat ik zeer speciaal vindt voor een intern probleem dat bij proximus ligt maar oke. Maar zit nu nog steeds met zelfde probleem heb nu uiteindelijk na lang proberen een brief ontvangen met de activatiecode om beheerder te worden van me producten maarja kom steeds op de zelfde foutmelding… Klantnummer is niet gekoppeld aan dit product iemand oplossing hiervoor? Zou graag dit eens inorde hebben.

 

 

Dag @gioanv best kun je hiervoor inderdaad onze ‘shaker-functie’ gebruiken. Door in de MyProximus app te schudden met je toestel belandt je in het menu waar je een verbetering kan voorstellen of een probleem kan doorgeven. Je vraag komt dan dadelijk bij de juiste dienst, die ook zorgt voor de oplossing! Groetjes, Heidi


Reageer