Skip to main content

Pickx op Apple tv start in de meeste gevallen niet op 

Blijft rondjes draaien.

Na "verwijderen--opruimen " lukt het dan wel.

Kan toch niet de bedoeling zijn om dat telkens opnieuw te doen.

 

Pickx op Apple tv start in de meeste gevallen niet op 

Blijft rondjes draaien.

Na "verwijderen--opruimen " lukt het dan wel.

Kan toch niet de bedoeling zijn om dat telkens opnieuw te doen.

 

Ik heb de Apple tv gehad, uit miserie die verkocht.
Ik heb zelf ook meerdere problemen mee gehad, ook wat jij post enz…
Ook in programma’s die ik herbekeek met haperingetjes in enz…

Ik heb telenet gehad en dezelfde vodderij, dat komt allemaal volgens mij sinds alles via het internet werkt, altijd problemen die tevoorschijn komen en oplossen? Zelden.
Als je dat ook voor hebt, we zijn al een jaar verder, dus ze houden zich er niet mee bezig om zoiet te fixen.
 


Ik mag eigenlijk niet klagen over Apple tv.

Zeer goed beeld.

Na een tijdje oefenen eigen met de afstandsbediening..

Gemakkelijk schakelen tussen apps.

Vergelijkbaar met pickx op tv box.

Enkel het genoemde probleem is irriterend en komt veel te vaak voor.

Weet niet of alle updates op tv box ook doorgevoerd worden op Apple tv en of ze beide altijd op zelfde update zitten.

Kan de firmware 5.144.2 (op tv decoder )niet zien op Apple tv ( of met welke die op Apple tv vergelijkbaar is)


Ik veronderstel dat je op de Apple TV (waar ik geen ervaring mee heb) net zoals op de Android decoder kunt checken op software updates.


Inderdaad, maar ze geven een firmwaarde die helemaal anders is dan de decoder v7 firmware.Dus niet zeker dat het over dezelfde inhoud gaat.Maar ook niet zo  belangrijk indien alles correct werkt op beide.


Dat klopt want het één draait op een Apple OS en het andere op een Android OS.


TBI: op mijn Android phone is het de versie 7.5.1 van de pickx-app die ik staan heb.

De PickxNew is nog niet beschikbaar voor mij, aangezien ik nog niet overgeschakeld werd op het nieuw TV platform.
PickxNew is afgestemd op het nieuw TV platform.


Reageer