Skip to main content
Vraag

Identificeren van simkaart na overzetten van bedrijfsabbonement naar Pay & go lukt niet


Wegens wijziging van werkgever werd mijn businessabonnement stopgezet en overgedragen naar een pay&gokaart. Pas na registratie van mijn simkaart kan mijn huidige werkgever mijn abonnement overnemen. Wanneer ik mijn simkaart wil registreren krijg ik steeds de melding dat mijn ‘phonenumber/sim card number ‘ niet gevalideerd kan worden, zowel niet online als per sms. 

 

This topic has been closed for comments

2 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • 4402 reacties
  • 8 juni 2024

Proximus medewerkers (moderatoren) zijn pas vanaf maandag terug actief op dit publieke forum

Indien u uw Pa&yGo+ kaart niet online kunt identificeren via e-id vrees ik dat u beroep zult moeten doen op een Proximus center in uw buurt

Proximus winkel - Een Proximus Shop, verkooppunten of Partner vinden | Proximus


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3250 reacties
  • 10 juni 2024

@Ashleyvh 

Als de registratie online niet lukt, kan je inderdaad best langsgaan in een Proximus shop.

Excuses voor de overlast.

groeten

Tina