Skip to main content

Waarom kunnen we hbo max niet instalere  op de recorder is de laatsste nieuwe

@Flupekesleebus ik vrees omdat proximus nog geen overeenkomst heeft met HBO om deze te mogen gebruiken en installeren.


@Flupekesleebus  zie hier 

HBO (Max) vanaf 2024 in belgie | Proximus Forum

 

De Amerikaanse streamingdienst HBO Max doet op 1 juli officieel zijn intrede in België, maar vanaf vandaag kun je al profiteren van een gratis proefperiode.

 


Heb ik ook gelezen.
Opgelet (voor zover dat een probleem is) voorlopig is enkel Engels of Frans beschikbaar, geen nederlandse ondertitels! (pas vanaf 1 juli)
De Olympische spelen zullen door HBO integraal worden uitgezonden (schijnt het)


Heb ik ook gelezen.
Opgelet (voor zover dat een probleem is) voorlopig is enkel Engels of Frans beschikbaar, geen nederlandse ondertitels! (pas vanaf 1 juli)
De Olympische spelen zullen door HBO integraal worden uitgezonden (schijnt het)

dit moet ik tegenspreken, heb een hbo max abbo als test en de meeste dingen zijn al met ondertitels buiten een enkele serie dat nog geen ondertitels heeft zoals The Originals (serie), heb al veel films bekeken, en heb al altijd ondertiteling gehad, 

wat wel voorkomt is als je Harry Potter films kijkt dat er enkel engels, frans en Nederlandse taal is (hollands) en geen Vlaams, wat op de bluray versies en dvd’s wel is tot film 7, de 8ste film heeft nooit vlaamse taal gehad, (dialecten van enkele personage’s).


Staat nochtans zo in dit artikel:

https://www.hln.be/tv/hbo-max-is-nu-ook-te-bekijken-in-vlaanderen-moet-streamz-vrezen-voor-de-toekomst~a29933ba/

 

 


@Mutlie  dus je gelooft eerder een riool gazet dat zijn info niet natrekt, 

ik heb hbo Max hier actief en zie wat ik heb, er zitten zelf 4K films er op bij het HD abbo, ze geven nog de Nederlandse versie deels door.

Aquaman is in 4K, Superman 2,3,4 ook in 4K, Sinin’ in the rain ook in 4K en allemaal met ondertiteling.


Niet iedereen kan zo goed geïnformeerd zijn als u.

Mijn nederige excuses 😌


Reageer