Skip to main content

beste

nogal een rare factuur (7437876822) ontvangen van proximus… blijkbaar werd mijn internet comfort/Tv pack afgeschaft op 31 mei en werd ik op een flex s gezet, dit allemaal zonder vraag of communicatie? omdat ik in mei nog één dag op flex stond is de factuur zeer ingewikkeld geworden

mijn Promo Proximus Affinity Program korting ben ik blijkbaar kwijt gespeeld

mijn nieuwe maandprijs is blijkbaar 72,99, maar ik krijg nog 10 korting gedurende zes maanden wegens wijziging pack? maar ik heb niks gevraagd. ook staat er “Gratis huur TV box” (-€3), maar geen idee hoelang deze korting zou duren

ik betaalde vroeger € 51,15 (internet comfort/tv) en nu dus €59,99, toch een zware opslag en dit zonder vraag van mezelf, en deze prijs zal na zes maanden nog verhogen

aangezien deze aanvraag wijziging pack niet van mezelf komt werd ik gaarne terug op internet comfort gezet, aan de oude prijs/voorwaarden incl Promo Proximus Affinity Program korting

alvast bedankt

mvg

het goddelijk monster

 

 

 

 

 

@het goddelijk monster 

Begin april is er naar jouw adres een brief verstuurd vanuit Proximus met alle info.

Internet comfort pack wordt niet meer gecommercialiseerd.

In de brief staat ook een uitnodiging om onze klantendienst te contacteren indien je hier vragen bij hebt.

Retour naar oude pack is niet mogelijk… maar misschien hebben ze nog andere voorstellen?

groeten

tina


beste

dank voor de info

ik heb die brief helaas niet ontvangen, er loopt precies nogal veel fout bij bpost de laatste tijd…

ik wacht dan nog even op evt andere voorstellen?

alvast bedankt

mvg
het goddelijk monster


Ik denk dat je best de klantendienst contacteert zodat je tijd hebt om te kiezen


beste

 

ik kan eigenlijk ook niks terug vinden van product “Flex S”  op de proximus site -  en is er nog onderscheid tussen een koper en fiber-aansluiting? is fiber duurder, ik zit nog op koper aangesloten

 

mvg
het goddelijk monster


besten

 

en op myproximus.be zie ik niks meer staan van producten, er staat gewoon 

 

Geen producten gevonden

Je hebt je producten nog niet toegevoegd aan je MyProximus-account. Klik hieronder op 'Producten toevoegen' om ze te kunnen beheren.

 

tijdelijk probleem of ????

 

mvg
het goddelijk monster


zie → Contract samenvatting | Proximus


beste

dank voor de info. ik zie dat fiber €5 extra is

het probleem van mijn producten die weg waren is opgelost

ik denk dat proximus misschien iets te duur aan het worden is voor mij

mvg
het goddelijk monster


Reageer