Skip to main content
Vraag

"Verder kijken" wordt niet gewist

  • 3 March 2024
  • 32 reacties
  • 1034 Bekeken

De films in “verder kijken” worden niet gewist, ook niet als ze in “mijn opnames” definitief gewist zijn.

Iemand met hetzelfde probleem ? Oplossing ?

32 reacties

Ja, ik denk dat we best eens contact opnemen met de klantendienst. Maar ik vrees een beetje  dat we niet echt een oplossing gaan krijgen … ze zullen vragen om te resetten en dat heb ik al allemaal vruchteloos gedaan.

Het zal gewoon afwachten worden tot de volgende software update volgens,  mij aangezien het gebeurd is sedert de een software update.

Ik heb ook al een tijd, sinds de laatste update, hetzelfde probleem dat de lijst in verder kijken blijft staan zelfs als de programma’s zijn gewist uit mijn opnames… Niets helpt (Resetten, kabel uittrekken, … etc) daar idd tegen...

Daarenboven heb ik regelmatig dat als ik een opname start te bekijken van een programma dat nog bezig is, je plots uit de opname wordt gegooid op het moment dat het programma in real time stopt en dan moet je de hele opname terug opnieuw beginnen en doorspoelen tot waar je zat….🙄 En heb ook bij meer opnames dat er een cirkeltje in het beeld draait…. Dan moet je even op pauze drukken, wat wachten en terug op play drukken en dan is dat weg….

Soit, het was weer niet hun beste update  voor de klant heb ik de indruk en hopelijk opgelost bij de volgende...

De prijsverhogingen daarentegen slagen telkens wel in hun updates….😉  

@Patrick74 

welke software versie is het bij u die op je v7 staat?

  • Druk op de home-knop (🏡) van je remote te drukken
  •  bovenaan dan naar rechts scrollen tot aan ⚙️(= instellingen/settings)
  • > “Support “
              |- Systeeminfo      

@Martin Is het dit dat je zoekt 6.149.1?

@Patrick74

Bedankt voor de info, was gewoon om weten of er mss al een update zou uitgebracht geweest zijn!

Persoonlijk zit ik nog op de oudere software 5.xxxx  (van het oude TV platform) waar al die problemen die je beschrijft er niet zijn.

@Martin 

Wees blij, want die update is geen verbetering, vind ik persoonlijk, want naast alle vermeld problemen kan je bijvoorbeeld in de tv-gids nu ook niet meer meteen zien of je een programma al hebt geprogrammeerd voor opname (het vroegere cirkeltje) bedenk ik me net.

Fijn weekend!

Reageer