Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Ik was vandaag op mijn werk toen ik omstreeks 11u42 een berichtje van Proximus binnen kreeg dat ik nog 2,6 GB overhad van 13,4 GB in mijn mobiel abonnement. Ik had nog niet de kans om dit bericht volledig te lezen of het volgende bericht kwam al binnen: ‘mijn maandelijks datavolume was opgebruikt.’ Op enkele minuten tijd volgende dus het volgende bericht: €10,00 bovenop mijn bundel verbruikt, €25,00 boven mijn bundel werkt verbruikt. Ik sloeg in paniek, want ik was voor dit bericht zelfs niet op mijn telefoon bezig, maar toen ik de MyProximus app ging kijken, zat ik op 10 minuten tijd al voor €44,00 buiten mijn bundel? Ik heb onmiddellijk mijn mobiele data uitgezet en telefonisch contact proberen opnemen met de klantendienst. Ik kreeg een flauwe plezante dame aan de lijn die dit ook niet echt kon verklaren, maar die na een tijdje zei ze dat haar collega waarschijnlijk een oplossing wist. Vliegtuigstand aan- en uitzetten en uiteraard werd de verbinding hierdoor verbroken. Ik wachtte no
Goedendag sinds ik in België woon ben ik alleen maar klant bij jullie geweest. Met een flex pack fiber en mobiel kom ik ondertussen ook al in aanmerking voor deze korting?
Beste bij deze wil ik mijn getrouwheidskorting op verschillende abonnementen terug laten activeren. Zie bijlage als foto van mijn kortingen Alvast bedankt. Mvg
Ik kocht een Samsung s24 ultra met abonnement, geleverd op 14 april! Ik vond de gsm te groot voor mij, dus belde ik op 19/04 om de gsm terug te sturen, en ze zeiden me dat ik binnen de 24 uur een retourticket zou krijgen, maar gisteren had ik nog steeds niets ontvangen. Ik nam opnieuw contact op met de dienst na verkoop via chat, en zij bevestigden dat het nog enkele dagen zou duren voor ik het retourticket zou krijgen? Ik belde vanmorgen om 8u40 en kreeg een zekere Mehdi aan de lijn, die me vertelde dat ik niet het recht had om de gsm terug te sturen omdat de doos geopend was? Ik sta ruim in mijn recht als consument om het product terug te sturen zonder opgaaf van reden en binnen 14 dagen, en nu is mij de retour geweigerd? Klantenservice, ze zijn zo verkeerd geïnformeerd? Ik hoop dat iemand mij hier een positief antwoord kan geven.
Binnenkort wordt ik aangesloten op Fiber. Ik heb te weinig netwerkaansluitingen op mijn bbox3 er moet dus een switch komen. Toestellen die via de switch zullen moeten werken zijn een Proximus TV decoder, een Samsung Smart TV, een Philips Smart TV, een Playstation 5, een slimme Dahua deurbel, zonnepanelen software, alarminstallatie...Ik zou opteren voor een switch met 16 poorten , gezien 8 vrij krap is. Alleen zie ik door de bomen het bos niet meer, kan er iemand enkele voorbeelden geven van switches die geschikt zullen zijn voor mijn netwerk en Fiber? Unmanaged of managed? IGMP Snooping een must? Persoonlijk zal ik waarschijnlijk enkel slechts plug and play gebruiken, tenzij jullie me kunnen overtuigen.
Sinds een aantal dagen hebben wij problemen met onze mobiele telefonie.Zijn er algemene storingen of waar kan ik gemelde storingen terugvinden?
Vorige week is een technieker geweest die mijn dsl lijn in een andere poort gestoken heeft. Internet valt geregeld weg. Tv opnames kunnen niet afgespeeld worden p038,p140 , modem moet telkens herstart of gereset worden, noem maar op.Gisterenochtend viel plots alles weg, ook bij mijn buurvrouw. Ze waren buiten aan de kast aan het werken. Probleem ging hopelijk vandaag opgelost worden. Bij de buurvrouw werkt alles weer. Bij mij niets en de technische dienst van Proximus weet precies niet aan wat het ligt. Afwachten, ze volgen het op.Ik weet niet aan wat ik mij mag verwachten. Komt er morgen iemand? Hoe lang moet ik wachten? Krijg ik een compensatie?De link die je meekrijgt geeft ook geen nuttige informatie. Omdat ik hier vorige week een positiever gevoel had naar klantgerichtheid toe, hoop ik hier wat meer info vast te krijgen.
Na wat problemen met de installatie van Proximus en onhandigheid van de installateurs ben ik thuis geïndigd met een ongebruikte internet box. Is het een mogelijkheid om deze te gebruiken als booster, zoals de wifi booster v2?
Waar kan ik vinden welke data extra kunnen worden aangerekend bij unlimited ?
Hallo, we hebben norton5. Onlangs een nieuwe laptop moeten aanschaffen. We hadden 3 van de 5 licenties in gebruik. Oude laptop norton verwijderd met NRnR en alle mogelijke linken ook. Norton op de nieuwe. Maar Norton blijft aangeven dat we 4 licenties gebruiken, terwijl we er maar 3 gebruiken. En de “oplossingen “ van proximus zijn er gewoon geen.Wie kan mij helpen?.
Onlangs kregen we voor het adres van mijn moeder een mail dat Proximus fiber komt installeren en we een afspraak moesten maken. Doch:is dit verplicht ? de installatie is enkel gratis als je een fiber pack neemt. de fiber-packs zijn een heel stuk duurder terwijl zij zeker geen hogere snelheid nodig heeft voor internet er is geen fiber-pack met een vaste lijn inbegrepen. Is dat dan niet meer mogelijk ?Momenteel heeft zij een pack met vaste lijn in met gratis onbeperkt bellen binnen Belgie.het gemakkelijkst is nog steeds te bellen met een vast toestel voor oudere mensen.Bovendien is er een personenalarm verbonden met de vaste telefoonlijn. Indien er geen vaste lijn meer zou zijn, zouden wij ook hiervan het abonnement moeten upgraden met een meerkost en een nieuwe installatie betalen, een extra sim-kaart en een telefoon die sim aankan moeten kopen. Zal Proximus dit allemaal vergoeden ? bovendien is er nu een duo-telefoontoestel voor de vaste lijn zodat er zowel van in de living kan gebe
Ik heb een nieuwe GSM een Samsung S24 ultra. Hierop heb ik de pickx app geïnstalleerd maar geraak niet ingelogd. App beweert dat ik offline ben wat helemaal niet klopt want de proximus app werkt wel. wie kan mij helpen?
Waarom krijg ik mijn verwijderde licentie niet terug? 3 in gebruik 4 volgens norton?
Zag in MyProximus dat ik voor deze maand al voor 3.34 TB aan data verbruikt zou hebben. Klik ik even verder door, blijkt dit 337 GB te zijn. 🙃 What’s going on? Bij mijn weten is 1000 GB toch nog steeds maar 1 TB?
Ik heb 2 verschillend problemen met mijn abonnementMijn abonnement is nog steeds ingesteld als Internet Maxi Fiber na 1 jaar. Terwijl ik Giga Fiber heb met een internet box+. Ik begrijp dat ze dat als een optie hebben toegevoegd maar technieker die bij ons heeft gepaseerd heeft gezegd dat dit niet juist geconfigureerd is. En heeft hij mij laten zien op zijn pc dat mijn abonnement nog steeds erkend word als Internet Maxi Fiber in de systeem. Afbeelding Internet Maxi Fiber Oude abonnemt 1 Afbeelding Internet Maxi Fiber Oude abonnemt 2 Toegevoegd als Optie Tweede probleem is als ik iets wil configureren in mijn internet box+ krijg ik volgende melding. Error code 500. Ik zei tegen mijzelf dat dit een firmware versie probleem was en met de tijd dat ze gingen oplossen geef wa tijd nog zeide ik mezelf. maar na 1,5 jaar later nog steeds zelfde. Fout Melding bij elke configuratie dat ik wil aanpassen in myproximus Ik heb al contact opgenomen via telefonisch, chat en technieker is ook
Heej heej,Eigenlijk had ik het makkelijker gevonden een algemeen email adres van Proximus te hebben waar naartoe ik kon mailen,maar nergens te vinden. Nu, mijn probleem. Laatst belde ik naar Proximus om 1 van mijn mobiele abonnementen up te graden. Ik had nu een Oppo Find X5 Lite met restwaarde van 104€ of zo, en wil naar de Samsung Z Flip 5. Dit is mogelijk,ik kreeg een pak documenten om te ondertekenen, wat ik deed, maar weet niet waarheen ik ze moet zenden?? Iemand een idee? Ik moet ook de restwaarde betalen, maar iemand anders wil dit doen, dus had ik graag een overschrijvingsformulier met het bedrag en de juiste referentie. Iemand die weet waar ik dat kan aanvragen? Dat is zowat mijn vraag, hopelijk kan iemand me hier helpen of doorverwijzen. Grts,Dave
Deze melding is al enige dagen zichtbaar op gsm en tablet. Hoe kan ik het probleem oplossen. Kan ook niets wijzigen. Moet ik nu echt 30 dagen wachten vooraleer ik terug de app kan gebruiken. Graag een snelle oplossing voor dit probleem.
Ik zie dat men getrouwheidskorting is weggevallen, kan deze terug Opnieuw geactiveerd worden?
Proximus speelt naar eigen zeggen in op de behoeften van de klanten en geeft hun meer data.Vanaf 1 mei breidt Proximus zijn mobiele aanbod uit.Door meer data aan te bieden voor dezelfde prijs speelt Proximus in op de behoeften van zijn klanten, die fors meer mobiele data verbruiken dan enkele jaren geleden.Met dit verbeterde mobiele aanbod wil Proximus zijn klanten nog zorgelozer laten genieten van het snelste mobiele netwerk van België[1], in het bijzonder klanten die al gebruikmaken van de ongeëvenaarde snelheid van 5G.Video's bekijken in de bus of trein, online gamen, deelnemen aan videoconferenties, content uploaden naar je sociale netwerken ... Dit zijn slechts enkele voorbeelden van de uiterst geconnecteerde wereld waarin we vandaag leven. Een wereld waarin klanten steeds meer mobiele data gebruiken op hun smartphones en waarin de vraag naar overvloedige datavolumes in abonnementen snel groeit. Als marktleider wil Proximus zijn klanten een rijke en uitzonderlijke mobiele ervaring
Sinds gisteren krijg ik geen toegang meer tot bepaalde artikels (“dit artikel is exclusief voor abonnees”) in de HLN app, niet op iPad, niet op iPhone.Ik heb de app verwijderd, terug geïnstalleerd, nieuw paswoord aangemaakt waarop ik toeging kreeg tot het keuzemenu enz… maar nog steeds werkt de app niet.Ik heb al enkele gelijkaardige topics doorgelezen, maar dat bracht ook geen oplossing.Chat ook geprobeerd, maar die lijkt evenmin actief.Als extra puntje: sinds enige tijd werkt (steeds tijdelijk) de mail niet. Ik kan dan geen berichten ontvangen/versturen (naam en/of paswoord incorrect), om een aantal uur later weer actief te zijn...
BesteIn november 2023 deed ik een aanvraag voor een aansluiting op het fibre netwerk.Na verschillende problemen voor de installatie en bekabeling is men op 5 maart de aansluitingen in het appartementen komen instaleren.Op het zelfde ogenblik is er bij onze bovenbuur een man van proximus gelijktijdig de aansluiting op het netwerk gedaan. Op mijn vraag of dit ook bij mij kon gebeuren zij de persoon dat hij eerst moest informeren bij zijn verantwoordelijke of dat kon.Tot mijn verrassing bleek dat mijn aanvraag geschrapt was, ik moest dan nu afwachten tot dit terug in de planning werd opgenomen.Tot op heden heb ik daar dus nog niets over vernomen, en ik begin het nu stillaan beu te worden. Dat spelletje is nu al sinds november bezig en we zijn nu eind april, als er niet snel wordt gereageerd dan voel ik genoodzaakt om over te stappen naar de concurrentie.Mijn gegevens zijn: Leopold Verheyen, klantnummer ******.Met vriendelijke groeten Leopold Verheyen
Sinds 13/04 zijn er meldingen van geen netwerk rondom onze residentie.Zowel bewoners, bezoekers… melden dat ze geen netwerk hebben als ze toekomen aan de residentie.Buiten is er geen edge, H, 3G of 4G te verkrijgen.Binnen hebben we op de vaste verbindingen internet welke ook niet continu stabiel blijftZijn er werken bezig rondom de zone van de uitbreidingslaan?
Beste Proximus medewerkers, Al sinds enkele maanden kamp ik met een slechte internetsnelheid. Al 10 tallen keren heb ik aan de telefoon gehangen met heel vaak goeie medewerkers van Proximus.Dit met kennis van zaken, maar soms ook mensen waarvan je denkt ‘kennen ze er wel iets vanaf’ ‘en die je dan doorverbinden van het kastje naar de muur. Zowel aan de telefoon, en nog ergerlijker op de chat daar heb je steeds iemand anders om de 5 minuten vast.Ook die assistant is enorm ergerlijk en storend en werkt totaal niet. De assistant aan de telefoon idem, werkt ook niet. Dit als feedback voor verbetering.Met een download van toen vaak maar 6 Mbps en een upload van 1,8 Mbps.En een max. download van 19 Mbps als alles goed ging, maar dan nog met zo een snelheid heb je vaak vastlopend internet die onstabiel is, en daar betaal ik niet voor in mijn flex pack. Bovendien is dit ook niet de minimale gegarandeerde snelheid die via www.proximus.be/internetsnelheid voor mijn adres zou moeten zijn.De mini
Beste, sinds enkele maanden hebben wij buitenshuis slecht bereik op het Proximus netwerk met gsm.Bellen met gsm is onmogelijk geworden, omdat de gesprekken haperen.Betreft Alfred Devoslaan 31 te Oostduinkerke.Is er iets aan de hand met de antenne?Dank, Renaat
Ik krijg in de Pickx app steeds de melding dat ik het programma enkel op een toestel kan zien dat HD-kwaliteit ondersteunt (op alle zenders). Mijn toestel heeft echter FHD+.Hoe kan dit opgelost worden?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.