Skip to main content

Opnames langer bewaren

  • 1 July 2024
  • 5 reacties
  • 1029 Bekeken

Vandaag krijgen we plots een bericht dat we opnames niet langer meer kunnen bewaren. Eerder kon je ook al geen opnames meer overzetten naar een DVD-recorder. 20 jaar geleden kon ik alles opnemen op VHS en bekijken waar en wanneer ik dat wilde. Een ware achteruitgang dus en ik sta alvast op het punt om, zoals heel velen, mijn abonnement op te zeggen en gewoon te streamen. We betalen namelijk steeds meer voor minder kwaliteit en service! Schandalig!!! 

5 reacties

Dat is andere providers en streamingdiensten ook niet anders omwille van auteursrechten.

Met dit verschil dat streamingdiensten geen aangekondigde geprogrammeerde uitzendingen hebben en je kijken kan zolang zij een film/serie/… beschikbaar houden. Dat is ook niet eindeloos.

Daarbij heeft Proximus de beperking van de bewaartermijn tot 60 dagen reeds lang van tevoren aangekondigd.
 

Reputatie 7
Badge +1

@Flamenkita  Hangt van de TV Box die je hebt V5 met harde schijf veranderd er niets. Zie onderstaand. Maar wat iedereen ook zegt dat andere providers dit ook doen, wil niet zeggen dat PX moet volgen. Dat doet PX met de datasim ook niet 🤔😥

 

Reputatie 1

Dat heb jij nog het geluk van die boodschap pas vandaag te krjgen

Dat is andere providers en streamingdiensten ook niet anders omwille van auteursrechten.

Met dit verschil dat streamingdiensten geen aangekondigde geprogrammeerde uitzendingen hebben en je kijken kan zolang zij een film/serie/… beschikbaar houden. Dat is ook niet eindeloos.

Daarbij heeft Proximus de beperking van de bewaartermijn tot 60 dagen reeds lang van tevoren aangekondigd.
 

Ik zou niet weten op welk kanaal PX dat ooit eerder heeft aangekondigd dan op de Pickxapp de dag zelf! 

Op je factuur zou je dit moeten terugvinden

 

 

Reageer