Skip to main content

Vandaag aangesloten op fiber, met TV box.

 

Alles werkt goed, maar ik zie de abonnementen niet in mijn “myproximus”.  Blijkbaar zou dit liggen aan een login die is gekoppeld aan mijn werkgever (GSM gebruik)

Na veelvuldige telefoons, een open case, een callback die nooit werd uitgevoerd, bij iemand uitgekomen die mij aangeeft dat ik een nieuwe account moet maken en het klantennummer koppelen.  Echter blijkt dat de eerste 24u na een ontkoppeling er niet opnieuw kan worden gekoppeld aan een andere myproximus login.

De koppelling heeft een activatiecode nodig die enkel op de factuur te vinden is - ik heb natuurlijk nog geen factoor.  Geen probleem zegt mevrouw - wij sturen u een activatiecode op… per post!

Ik dien nu dus te wachten op “snailmail” om deze activatie hopelijk te kunnen vervolledigen.  Klopt dit verhaal of is er iets overkeken?

 

 

Dag @Yves S omwille van de GDPR-wetgeving mogen wij deze activatiecode inderdaad enkel per post verzenden, dat klopt dus!


Je zou toch denken dat een itsme verificatie of zo genoeg zou moeten zijn. :o)

@HeidiE - zou ik mogen vragen of je kan zien of die code effectief verzonden is naar me?  Dank je.

 


@Yves S noteer je in het login-profiel klantgegevens, voor nazicht?


@Yves S noteer je in het login-profiel klantgegevens, voor nazicht?

 

Dat is bij deze ingevuld, @HeidiE - bedankt.


@Yves S IMA-code (e-services) met succes verzonden!


@HeidiE - nog steeds niets aangekregen na een call op maandag.  Hopelijk naar het juiste adres gestuurd?


OK we zijn nu vrijdag, postbode is langsgeweest & nog steeds geen code - ik kan mijn nieuwe installatie niet deftig gebruiken/configureren.

@HeidiE, kan je nog eens nakijken aub?

 


Reageer