Skip to main content
Antwoord

Onmogelijk in te loggen op Pickx met Enterprise account

  • July 5, 2024
  • 10 reacties
  • 146 Bekeken

Ik heb een Proximus enterprise account met fiber-aansluiting op 1 locatie. Op een ander adres, dus de tweede locatie, heb ik een Flex pack met Pickx tv. Deze zitten allen onder 1 account en het lukt me niet om in te loggen bij Pickx met mijn Proximus-id. Dit is ook dezelfde ID als waarmee ik mijn enterprise-zaken beheer.

De Pickx app geeft aan dat ik niet het juiste pack heb om te te kunnen kijken. Ik betaal er nochtans voor :)

Al vijf keer met support gebeld maar daar lijkt niemand echt te kunnen helpen, ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Er is ook reeds een support case aangemaakt maar daar komt weinig reactie op.

Iemand een idee?

Beste antwoord door DaisyS

@Flowpost Ik heb een aanpassing gedaan. Kan je eens testen of het werkt? 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

10 reacties

Martin
  • July 5, 2024

@Flowpost 

Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen verder helpen, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


  • Auteur
  • Rising star
  • July 6, 2024

Privé-gegevens aangevuld!


  • Auteur
  • Rising star
  • July 8, 2024

Kan iemand dit voor me bekijken? Vandaag weer tot viermaal toe de klantendienst gebeld maar tijdens het doorschakelen naar de enterprise support wordt ik er telkens uit gegooid..


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 8, 2024

@Flowpost Ik heb een aanpassing gedaan. Kan je eens testen of het werkt? 


  • Auteur
  • Rising star
  • July 8, 2024

@Flowpost Ik heb een aanpassing gedaan. Kan je eens testen of het werkt? 

Dat lijkt te werken, hartelijk dank!

 


  • Auteur
  • Rising star
  • July 8, 2024

@Flowpost Ik heb een aanpassing gedaan. Kan je eens testen of het werkt? 

Dat lijkt te werken, hartelijk dank!

 

Ik was helaas te snel. Het werkt in de browser maar niet in de Pickx app op de meegeleverde Apple TV..


  • Auteur
  • Rising star
  • July 8, 2024

@Flowpost Ik heb een aanpassing gedaan. Kan je eens testen of het werkt? 

Het werkt in de browser maar niet in de Pickx app op de meegeleverde Apple TV..


  • Auteur
  • Rising star
  • July 8, 2024

@Flowpost Ik heb een aanpassing gedaan. Kan je eens testen of het werkt? 

@DaisyS - Ik was helaas te snel. Het werkt in de browser maar niet in de Pickx app op de meegeleverde Apple TV..


  • Auteur
  • Rising star
  • July 9, 2024

Kan iemand dit nog even bekijken?


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • July 18, 2024

@Flowpost De Pickx app is niet compatibel met een Enterprise account. Hiervoor heb je een account nodig die gelinkt is aan een residentieel pack zoals je hebt op je 2de adres. 

Ik zie dat je in je profiel een ander mailadres hebt toegevoegd om de app daaraan te koppelen. Deze account is echter nog niet helemaal in orde. Hier alvast nog wat extra info om dit in orde te maken.