Skip to main content
Vraag

Afstandsbediening V5 niet compatibel met TCL-TV?

  • 19 July 2024
  • 3 reacties
  • 93 Bekeken

Ik probeer mijn V5 afstandsbediening universeel te linken aan mijn nieuwe TCL smart TV, maar dat lukt slechts gedeeltelijk. Ik kan de zenders veranderen, maar niet het geluid en kan de tv ook niet aan en uit zetten. Er is dus geen link met het tv-toestel gemaakt. Ik heb dit zowel automatisch als manueel geprobeerd met de code die wordt meegegeven voor een TCL-toestel (2856). Weet iemand hier raad mee?

3 reacties

Mss moet je eens de kopieer methode (kopieren van je  remote naar de PX remote) proberen zoals het hier uitgelegd is voor een homecinema!

Bedankt, dit werkt prima voor het aan/uitzetten van de tv. Voor het geluid heb ik kunnen matchen om dat luider re zetten, maar stiller zetten lukt helaas niet... daar zijn we dus ook niet veel mee 

Reputatie 3
Badge +1

Bedankt, dit werkt prima voor het aan/uitzetten van de tv. Voor het geluid heb ik kunnen matchen om dat luider re zetten, maar stiller zetten lukt helaas niet... daar zijn we dus ook niet veel mee 

Als het voor de andere knoppen lukt gaat het zeker ook wel lukken met het stiller zetten, gewoon nog een keer (of meermaals) proberen, heb dit ook al eens voorgehad.

Reageer