Skip to main content

Sinds een paar dagen ben ik niet meer ingelogd op hln.be 

Als ik me wil inloggen dan lukt dit niet meer.

Abonnement op factuur is nog steeds met Epress inbegrepen.

Kunnen jullie me helpen?

Thx!

@HeidiE gegevens werden aangevuld


Sinds een paar dagen ben ik niet meer ingelogd op hln.be 

Als ik me wil inloggen dan lukt dit niet meer.

Abonnement op factuur is nog steeds met Epress inbegrepen.

Kunnen jullie me helpen?

Thx!

@AnnSophie1986 Heb dit ook meegemaakt. Zie onderstaand van klantendienst HLN. Toen was het opgelost. Misschien helpt dit.

Betreft abonnement:

Bedankt voor je bericht.

Bij nazicht van onze gegevens blijkt dat het Proximus-HLN reeds actief is.
Wij hebben het account ook opnieuw gekoppeld. Hiermee zouden de problemen verholpen moeten zijn.

Mocht jullie problemen blijven ondervinden, kan er ook telefonisch contact met ons gemaakt worden via 02 454 25 90.

Heeft u nog vragen? Aarzel niet om ons te contacteren via www.hln.be/lezersservice of via 02/454.25.90.


Met vriendelijke groet,
Pékula
Klantenservice Het Laatste Nieuws


@Antoon1 : dank je voor de tip! ik probeer zo meteen eens en hou je op de hoogte. Grtn,


Reageer