Geregeld krijg ik mails naar een van mijn aliassen die NIET voor mij bedoeld zijn. Daaruit leid ik af dat deze alias ook door minstens 2 of zelfs 3 andere personen wordt gebruikt.
Daardoor krijg ik mails te zien over zaken waar de privacy mogelijks door wordt geschonden.
Ik kreeg al mails ivm
- een scoutskamp aan zee
- een verslag van een palliatieve vergadering
- een vraag tot evaluatie van mijn bezoek aan Walibi.
Met al deze zaken heb ik niets te maken en ze zijn dus bedoeld voor andere Proximus-klanten met dezelfde alias.
Ik vraag hiermee nadrukkelijk dat:
1. deze zaak verder onderzocht wordt zodat in de toekomst geen dubbele aliassen meer kunnen worden toegekend
2. voor de bestaande aliassen een oplossing wordt voorgesteld waarbij bv de oudste alias kan blijven bestaan en de andere een melding krijgen dat ze niet meer geldig zijn.
Ik verwacht een bevestiging van ontvangst van deze klacht en wil via mail (geen telefoon!) op de hoogte gehouden worden van de opvolging van deze klacht.
Er gaat een kopie van deze mail naar de bevoegde diensten ivm privacy.
(Ik heb net een uur met een proximus helpdesk-medewerker gechat die me niet heeft kunnen helpen om deze klacht nog maar in te dienen. Wegens ziekte kan ik niet bellen. Ik zoek dus een geldig mailadres om deze klacht te formuleren, via de module van de website zijn de opties te beperkt)