Skip to main content
Vraag

foutieve melding myproximus app

  • 4 July 2024
  • 9 reacties
  • 128 Bekeken

Sinds een aantal dagen foutieve melding in proximus app (bug)onder smart wifi. Ik krijg de melding bbox niet actief terwijl mijn internetbox wel actief is.

9 reacties

Vlak vóór mijn bbox3 enkele maanden geleden vervangen werd, had ik dat ook.
Mijn bbox bleek dan niet goed meer te werken. Het  was ook een oud beestje (maar de vervanger die de forummedewerkers me bezorgden is wel even oud 🤔).
Je kan alleszins in de app even de shaker functie gebruiken (gewoon schudden) en dan kan je jouw vraag/klacht rechtstreeks melden.
De forummedewerkers zeggen dat er dan gevolg gegeven wordt en je antwoord (of een oplossing) krijgt. Ik heb dat toen ook gedaan en nooit iets vernomen als gevolg van het gebruik van die shaker-functie 🙄.

 

Gewoon ter info:

Ik heb er wel goede ervaring mee met die shaker functie in Myproximus, al werd er mij niet iedere keer een antwoord gestuurd, maar het werd wel iedere keer uiteindelijk opgelost.

Als het niet opgelost geraakt kan je het natuurlijk hier op het forum nog altijd melden uiteraard.

Reputatie 5
Badge +2

@Tstrubbe Wat ik ook altijd kan aanraden is een reset van de internetbox. Soms kan de internetbox niet uitgelezen worden en helpt een reset

Ik heb dat probleem ook en na een paar uur verdwijnt die melding en komt ook regelmatig terug. Vreemd.

 

heb je de bbox al eens gereset?

Heb een reset gedaan door achteraan dat kleine knopje ingedrukt te houden, maar ik zie net vanmorgen dat ik weer de melding krijg bbox niet actief. Zolang alles werkt hier, lijkt me dat niet echt een probleem? Of is er een probleem met de intenet box? Ik ken daar te weinig van.

Reputatie 7
Badge +5

@Joery79 Alles werkt naar behoren? Dan maakt dit in principe niks uit. Enkel vervelend als je iets van de instellingen wilt wijzigen.

Ja... Alles werkt prima hier. Heb geen behoefte om instellingen te wijzigen. Zolang ik TV kan kijken en dat alles online werkt is voor mij dit meer dan voldoende. 😊

Kleine update: Ik heb de modem eens geavanceerd opgestart via de Proximus APP en de melding dat m'n bbox niet actief is, is weg. Bij deze ook nog bedankt voor de tips en raad hier op het forum.

 

 

Reageer