Skip to main content
Vraag

pickx app niet gekoppeld

  • July 12, 2024
  • 11 reacties
  • 137 Bekeken

(Zelfde vraag als enkele dagen geleden,’maar die had ik zelf te vroeg op ‘beantwoord’ gezet. Sorry)
 

Hallo,

 

vorige week vrijdag heeft een installateur hier ons fiber abbonement in werking komen stellen. Enkel de Pick app / website werkt niet.

telkens als ik mij aanmeld krijg ik de melding dat mijn account niet herkend wordt of nog niet gekoppeld werd. 
Volgens de vele telefoontjes met de klantendienst zou het moeten werken… wat dus niet het geval is.

Heeft er hier iemand een oplossing voor?

 

 Alvast bedankt

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

11 reacties

Martin
  • July 12, 2024

@Proximus Moderatoren:

TBI: Senne99 schrijft hierboven:
(Zelfde vraag als enkele dagen geleden, maar die had ik zelf te vroeg op ‘beantwoord’ gezet. Sorry)

en bedoelt hiermee deze topic → pickx account niet herkend/gekoppeld | Proximus Forum

 

 


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • July 12, 2024

@Senne99 Ik heb dit net nog eens voor je nagekeken en in orde gebracht. Kan je het eens testen aub?


  • Auteur
  • Apprentice
  • July 13, 2024

Bedankt alvast om dit na te kijken!

helaas krijgen we nog steeds dezelfde foutmelding. 
 

Ik heb de app al eens verwijderd en terug geïnstalleerd. Maar zonder resultaat.

 

mvg
 

 


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • July 17, 2024

@Senne99 Lukt dit wel via onze website? 


  • Auteur
  • Apprentice
  • July 17, 2024

Nee via de website krijgen we ook de melding dat het account niet geactiveerd/gekoppeld is. 


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • July 18, 2024

@Senne99 Kan je nogmaals testen? Je logt in met je MyProximus account?


  • Auteur
  • Apprentice
  • July 19, 2024

Hallo

Ik heb net nog eens geprobeerd. Ik doe dit inderdaad met mijn My Proximus account. Maar nog steeds dezelfde foutmelding. 
 

dit krijg ik te zien via de website zelf, niet via de app.


mvg

senne

 


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • July 19, 2024

@Senne99 @Martin  Men laat ons weten dat jullie dit kunnen oplossen  door in te loggen op My Proximus/Proximus+ en het  product vandaar toe te voegen/activeren op je account.


  • Auteur
  • Apprentice
  • July 19, 2024

Hallo,

het lijkt erop dzt de pickx optie al werd geactiveerd. 
het enige wat ik nog extra kan kiezen zijn de betalende pickx opties.

 

 


  • Auteur
  • Apprentice
  • July 19, 2024

Ik heb ondertussen nog enige tijd aan de lijn gehangen met de helpdesk. Omdat het activeren nog steeds niet lukte. 
de medewerker van de technische ondersteuning vond ook niet meteen het probleem. Dus ze hebben een ticket aangemaakt bij de pickx service.

hopelijk heb ik hier snel antwoord op.

ik zal het antwoord hier ook posten als het opgelost is.

 


Michael V
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • July 22, 2024

@Senne99 Heb je al een antwoord gehad?