Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Afgelopen zaterdag heeft er een update van mijn internetverbinding plaatsgevonden. Na deze update? merkte ik dat alle apparaten waren ontkoppeld van de wifi en dat het netwerk een nieuw netwerk-ID had gekregen. Ik moest al mijn apparaten opnieuw verbinden met het wifi-netwerk. Dit verliep probleemloos voor al mijn apparaten, behalve voor mijn laptop die op Linux draait.Ondanks het invoeren van het correcte wachtwoord, dat werkt op mijn Windows-apparaten, blijft mijn Linux-laptop aangeven dat het wachtwoord onjuist is. Dit probleem doet zich voor bij verschillende Linux-distributies (Ubuntu, Fedora 39, en Manjaro Arch Linux) die ik heb getest. Het lijkt erop dat er iets is gewijzigd in de wifi-instellingen waardoor specifiek Linux-systemen niet meer kunnen verbinden.Dit probleem heeft aanzienlijke impact op mijn werk en ik kan niet lang zonder een internetverbinding op mijn Linux-apparaten. Kunt u aangeven wat er precies is veranderd na de recente update en welke stappen ik kan onderne
Ik sta op het punt om een klacht in te dienen bij de consumentenombudsdienst hiervoor:10/04/2024 sloot ik via een promo van Belfius een nieuw abonnement af bij Proximus voor internet, telefonie en tv. Ik vulde een formulier in die via easy switch mijn nummer zou overzetten zonder dat ik iets moest doen. De volgende dag kreeg ik een email van Mobile Vikings dat mijn nummer (0479620751) niet langer actief was. Ondertussen kreeg ik nog geen nieuwe simkaart van Proximus. Ik contacteerde sinds 11/04/2024 elke dag de klantenservice via chat (want ik kon niet meer bellen doordat mijn nummer al gedeactiveerd was). Zij zeiden me dat ik naar de winkel moest om mijn identiteit te verifiëren, daar vertelden ze me dat Mobile Vikings het terug moest activeren. Mobile Vikings garandeerden me dan dat het nummer wel bij Proximus zat. Toen is mijn vriend beginnen bellen. Ondertussen hadden verschillende medewerkers bij Proximus al het abonnement geannuleerd, een ander abonnement aangevraagd, maar nieman
Ik woon al sinds 9 maart in mijn nieuw appartement in Broeke te 9600 Ronse Ik heb internet fiber aangevraagd bij jullie.Fiber ligt in de straat en binnen in mijn appartement hangt al een klein bakje van Fiber.Nu wacht ik al bijna 2 maanden op mijn modem.Ik heb al een paar keer gebeld en ze zeggen telkens dat ze mij gaan contacteren maar dit gebeurt niet.Ik zit dus al weken zonder internet en TV.WANNEER gaan ze eindelijk mijn modem komen hangen en aansluiten??Klantnummer: 340710**@gmail.com04775330**
Geachte,Reeds verscheidene malen geprobeerd om Skynet email terug te installeren op nieuwe computer.Niks lukt fa******@skynet.be niet en ook belgacom.net niet.Wachtwoord en inlog zijn wel reeds 15 jaar oud.Steeds bericht server niet gevonden.Is er iets door de jaren heen wat verandert is?Inkomende e-mail ??Uitgaande e-mail?? Graag wat hulp (ik zie het niet meer zitten).
Onlangs heb ik de account van mijn overleden vader op mijn naam laten zetten. Na enkel problemen is dit zo goed als gelukt. De Proximus bediende die dit regelde was het Nederlands niet machtig, dus heb ik haar in het Frans aangesproken teneinde de zaken vlotter te laten verlopen. Nu is mijn nieuwe account wel in het Frans en kan ik de taal niet veranderen. Wat moet ik doen om deze over te zetten?MvgPhil
Beste, Ik zou mijn DataPhone optie willen opzeggen en de restwaarde van mijn toestel betalen.Kan niet via de app.. Mvg
Beste, vandaag langsgeweest bij de Proximus shop voor een wijziging van mijn abonnement. Heel vriendelijk personeel wel, maar niet geholpen zoals het hoort. Het was nochtans een simpele vraag…. Ik wil in plaats van een pack met internet, vaste telefonie en digitaal tv kijken, voortaan enkel een standaard easy fiber internet abo. Blijkbaar kon men dat niet wijzigen, steeds foutmelding. De medewerker van de shop heeft een IT ticket gemaakt. Beste was om het ganse pakket op te zeggen en dan opnieuw klant te worden, eens de opzegging compleet is… maar dan verlies ik in de toekomst wel mijn affinity korting. Dat is een teleurstelling! De gehuurde toestellen zijn ingeleverd, als klant heb ik alles in orde gebracht, maar nu ga ik een tijdje geen internet hebben, vooraleer ik terug klant kan worden… hoe moeilijk kan je t maken?!! Proximus focust duidelijk niet op de klant!
Sinds een paar maanden dien ik om de paar weken een reset te doen van mijn modem en decoder (even zonder electriciteit zetten) omdat de opname bevriest. Na de herstart werkt alles terug zoals het hoort.Heeft iemand ook dit probleem en zo ja weet u dan waar het probleem ligt.
In Factcheckers was sprake dat er een tool kortelings beschikbaar zou komen om de internetsnelheden per adres te kennen , de maximale , gemiddelde en minimum snelheid.Dit zoals gezegd specifiek op adres niveau.Iemand weet of dit al beschikbaar is en waar het te vinden is ? ro
Welke van de 2 gééft de beste beeldkwaliteit of is er géén verschil te merken?
Sedert maandag 25/09 kan ik geen enkel opgenomen programma bekijken op de tablet. Krijg steeds de vermelding van : Deze inhoud .......... en gebruik een apparaat dat HD- kwaliteit ondersteunt om toegang te krijgen tot deze stream. Heb al enkele keren de app verwijderd en terug opgezet zonder resultaat. Kan wel kijken op de tv zenders zelf. Frustrerend.
ik krijg mails van de Stad Hasselt met links om door te klikken zoals “bekijk hier de wijzigingen” of “doe mee” enz …. Ik stelde de vraag aan de Stad Hasselt hoe komt het dat ik niet kan doorklikken op hun links in de mail die ze sturen. Als antwoord kreeg ik “Dit kan liggen aan de instelling van je laptop, hier kunnen wij helaas niets aan doen”.Ik heb dit enkel bij Stad Hasselt, niet bij andere emails van VRT enz …Ik heb de instellingen nagekeken maar ik vind niet wat er aan kan schelen.grtjsHugo
Sinds gisteren geen internet, telefoon, tv???
Hallo,Graag had ik geweten: 1) welke booster(s) er bij een pack “superior Fiber” geleverd worden? 2) Kan je de vaste lijn uit het pack weigeren en wordt dit dan in mindering gebracht in de prijs?
Hallo, sinds onze nieuwe tv-box, loopt het beeld van de tv niet samen met de klank. Kunnen jullie dit bekijken aub?Alvast bedankt!
Geachte, Ik schrijf om mijn diepe teleurstelling en ontevredenheid te uiten over de recente ervaring die ik heb gehad met Proximus. Vandaag, 25.04.2024, hadden we een afspraak gepland voor het oplossen van internetstoringen tussen 12.30u en 17u. Echter, ondanks de bevestiging van de afspraak, verliep de situatie allesbehalve soepel. Rond 12.49u ontving ik een telefoontje waarin werd gemeld dat de technicus onderweg was naar ons adres. Dit terwijl ik ‘s’morgens om 08.36 een SMS-bericht had ontvangen waarin stond dat de technicus naar verwachting tussen 15u en 17u zou arriveren. In reactie hierop paste ik mijn planning aan en informeerde ik mijn partner dat hij zo snel mogelijk naar huis moest rijden. (Planningen waren voorzien zoals op sms tussen 15 en 17u).Om 13.05u ontving ik opnieuw een telefoontje waarin werd gemeld dat er niemand thuis was. Ik gaf duidelijk aan dat mijn partner onderweg was en legde nogmaals de situatie uit, zelfs zijn telefoonnummer doorgaf voor eventuele communic
Graag had ik wifi6 in huis gehaald. Ik heb een booster maar die kan geen wifi6 aan. Maar wat heb ik nodig? Nieuwe booster uiteraard. maar kan ik mijn decoder V5c behouden? met mijn Bbox3 veranderen?
Op onze V6 decoder branden de lichtjes van aan/uit en SIG.Maar bij HD brandt het blauwe lichtje niet. Met als gevolg dat wij geen tv meer kunnen kijken.Reeds decoder terug opgestart en ook alle kabels uitgetrokken en terug op hun plaats gestoken.Hoe kunnen we dit oplossen?
PX heeft aangekondigd dat het de mobiele data verhoogt. Geld dit ook voor de Flex Fiber packs?
ben overgestapt op fiberVolgens info heb ik het flex giga fiber pakket (met vaste telefoonlijn -geen mobile). Als ik goed lees heeft dat een downloadsnelheid van 2.5gbs . Ik betaal daarvoor 92.98 € per maand.Als ik nu een internetspeedtest doe heb ik een maximum van 500Mbs ?Hoe verklaren jullie dat ?
Ik heb nu fiber en een nieuwe internet box i.p.v de BBox3.Nu is mijn vraag hoe reset ik die (indien nodig ).Ik zie geen on/off knop ?
Op 18/4 een iphone 15 Besteld en BETAALD. Incl simkaart. Levering was 23/04? Niet te zien. Bij contact klantenservice al 3 verschillende verhalen gehoord. Waar is mijn gsm?! Ordernr R4WEBSHOP023460543 Samen met ons advocatenkantoor zijn we tevens bezig proximus hiervoor te berechten indien er geen correcte info en snelle levering volgt.
Beste,Voor onze vakantiewoning te Erezee deden we in 2022 een aanvraag via Ores.Zij zorgen in de desbetreffende regio voor elektriciteitsinleidingen, teledistribitie en water.Bij de uitvoering van de definitieve aansluiting kreeg ik enkele weken geleden te horen dat voor ons specifiek adres geen samenwerking is tussen proximus en ores. We dienden dus zelf contact op te nemen met proximus, ores kon de werken niet uitvoeren. Het verloop hierna werd eentje van lange adem. Iedereen ketste de bal door waardoor er tot op heden nog steeds geen aansluiting mogelijk is.Vandaag ontving ik de volgende mail:Beste klant, Het spijt ons u te moeten melden dat een aansluiting op het adres Rue des Sapins 14 Soy momenteel technisch onmogelijk is. Er is in de centrale geen paar vrij om de nodige laswerken te kunnen uitvoeren. Uw aanvraag werd geannuleerd. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Het Proximus-Team Ref. [THREAD_ID:1921007906185] Er zijn geen andere opties ter plaatse. De a
waarom onevennummers wel fiber en evennummers niet zelfs na 2 weken later geen fiber. En aannemer weg en fiberkabel onder beton weggezet.
Net met de klantenzone gechat ivm het probleem: nieuwe app geüpdatet en kan niet meer casten via chromecast voor tv te kijken op de slaapkamer. Proximus erkent het probleem maar doet er gewoon niets aan. Dus ze zeggen gewoon trek uw plan, idv te zeggen ga een extra tv box halen en dan kan je wel tv kijken maar neen. Gewoon einde gesprek. Als ze updaten dan moeten ze wel zorgen dat de klanten tv kunnen kijken , we betalen hiervoor toch.. nog iemand dit probleem en misschien toch opgelost door... .... Geen zin om een ander provider te zoeken maar als het toch moet dan moet het maar...
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.