Skip to main content

Beste

 

Ik kan geen smartphone bestellen met mijn flex S abonnement. Ik had graag de Samsung flip besteld, maar dit lijkt niet mogelijk te zijn aangezien de optie van 9 euro verdwijnt nadat ik mijn bestaande nummer heb geselecteerd. Met goedkopere smartphones zoals de pixel 8a lijkt dit geen probleem te zijn..

 

Kan iemand mij hierbij helpen?

 


Ik denk niet dat u van een firma kunt verwachten dat ze zomaar alles verkopen wat u wenst. Ik heb deze namiddag mijn wekelijkse boodschappen gedaan en ze hadden geen meloenen. We hebben deze avond dan iets anders gegeten en het was ook lekker. 


Wat is dit voor een reactie? De smartphone staat gewoon op hun website en met een nieuw abonnement kan ik deze wel nemen..

Ik wou gewoon weten waarom ik die niet met mijn huidig pakket kan nemen met een extra opleg per maand.


@Pheres92  Dergelijk toestel ga je niet hebben met een aanbetaling van 9 euro.

beste smartphones met of zonder abonnement | Proximus

 


Sorry ik heb dit verkeerd getypt. Ik bedoel 99 euro, maar deze optie verdwijnt gewoon bij het kiezen van mijn abonnement.. en dan blijft er enkel nog de 950 euro optie over.


@Pheres92  Dat is zeker mogelijk. De aanbetaling gaat meer zijn en waarschijnlijk zijn één van de voorwaarden dat je naar een Mobil Flex m gaat. Je gaat 6 maanden moeten klant zijn alvoren de aankoop.


Bedankt voor je reactie.